وزیر بهداشت در ساوه: وحدت مسئولان سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام می شود

کد خبر: 453 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آبان ۹۵ - ۶:۵۸ ب.ظ

اراک – ایرنا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:وحدت و همدلی مسئولان، اعتماد بیشتر مردم به نظام را در پی دارد و موجب موفقیت کشور در صحنه های ملی و جهانی می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی یکشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به اینکه امام راحل همواره بر رعایت وحدت میان مسئولان تاکید می کردند، افزود: وحدت میان مسئولان، همدلی مردم جامعه را روز به روز گسترش می دهد.
وی با بیان اینکه داشتن اخلاق انسانی برای پیشرفت جامعه مورد نیاز است، ادامه داد: با اعتقاد به ارزش های دینی و قیامت، باید بدبینی ها را کنار گذاشته و به فکر سعادت جامعه بود و برخی از رسانه ها نباید با استفاده از بودجه بیت المال در مسیر تخریب حرکت کنند.
وزیر بهداشت و آموزش پزشکی گفت: برای پیشرفت باید از حماسه عاشورا درس گرفته و به سمت از خودگذشتگی حرکت کرد.
وی با اشاره به خدمات گسترده دولت یازدهم به مردم، افزود: دولت تدبیر و امید با ایجاد آرامش در کشور، زمینه بسیاری از فعالیت های اجتماعی را هموار کرد، بنابراین عده ای نباید به فکر تحقیر کردن مسئولان و ناامید کردن مردم از دولت اسلامی باشند، بلکه باید آرامش را که در کشور توسط دولت ایجاد شده در طول زمان حفظ کرد.
وی با اشاره به مجاهدت های بسیاری که برای تعالی انقلاب اسلامی صورت گرفته، ادامه داد: برخی از افراد فکر نمی کنند که تضعیف دولتی که توسط رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده است، بر روی نظام جمهوری اسلامی تاثیر منفی دارد و این همان خواست دشمن است؛ چرا که بسیاری از آنها برای شکل گیری انقلاب تلاشی نکرده اند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به شهرستان ساوه با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
بازدید از بیمارستان ۱۷ شهریور، مدرس، مرکز جامع سلامت علوی، و مرکز درمانی فاطمه الزهرا از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان ساوه بود.
منبع: ایرنا
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آبان ۹۵
1053 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0