نارضایتی مردم و مسئولان چغادک از انتقال نظام مهندسی به عالی شهر

کد خبر: 381 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آبان ۹۵ - ۱۲:۰۷ ب.ظ

سازمان نظام مهندسیاستان بوشهر طی نامه ای دستور جابه جایی شعبهنظام مهندسی ساختمانشهر چغادک را به عالی شهر اعلام کرد که بازتاب های متفاوتی را در شهر چغادک به دنبال داشته است.

قدمت چغادک بیش از عالی شهر است
رئیس شورای اسلامی شهر چغادک در خصوص جابجایی این شعبه به عالی شهر بیان کرد: اعلام جابجایی شعبه نظام مهندسی ساختمان چغادک به عالی شهر موجبات نارضایتی مردم و مسئولین چغادک را فراهم آورده است و به دلیل اینکه چغادک قدمت بیشتری نسبت به عالی شهر دارد و این شعبه نیز سال ۸۲ در این شهر و ۴ سال بعد در عالی شهر راه اندازی شده است و شایسته نیست به عالی شهر منتقل شود.
صادق صیمری افزود: به غیر از هزینه ای که از مردم برای تائید نقشه در مسیر عالی شهر تلف می شود، وقت مردم باید ساعت ها صرف رفت و آمد در این مسیر شود که برای مردم مقرون به صرفه نیست.
وی ادامه داد: ما از این امر ناراضی هستیم و از مسئولان نظام مهندسی استان درخواست داریم در این خصوص تجدید نظر کرده و دستور دهند این شعبه کماکان در چغادک باقی بماند.

نظام مهندسی نیاز چغادک است
حسین حاجیان یکی از معتمدین شهر چغادک با اعلام نارضایتی مردم از این حرکت اظهار کرد: هر شهری به نظام مهندسی احتیاج دارد و از نیازهای مردم یک شهر به شمار می رود که هر چقدر در اختیار و نزدیک مردم باشد بهتر است.
وی افزود: افرادی که پروانه ساخت می گیرند، بسته به نوع سازه خود حدود ۳ بار به نظام مهندسی مراجعه می کنند و موقعی که نظام مهندسی نزدیک شهرداری قرار داشت کار را برای مردم راحت کرده بود ولی با این کار مشکلات مردم دو چندان شده است و مدام باید در مسیر نظام مهندسی و شهرداری رفت و آمد کنند.
این معتمد …

مشاهده متن کامل خبر نارضایتی مردم و مسئولان چغادک از انتقال نظام مهندسی به عالی شهر در پایگاه خبری خلیج فارس

منبع: خلیج فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آبان ۹۵
1326 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0