معاون فرماندار رباط کریم خبر دادتوسعه واحدهای گلخانه‌ای و تولید قارچ در رباط کریم

کد خبر: 512 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۹۵ - ۳:۰۴ ب.ظ

معاون مالی اداری و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان رباط کریم از توسعه واحدهای گلخانه‌ای و تولید قارچ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، یوسف‌رضا ادیب‌زاده در جلسه ستاد توسعه واحدهای گلخانه‌ای و تولید قارچ این شهرستان با اشاره به‌ضرورت ارتقای سطح کشاورزی و تأثیر این امر در افزایش اشتغال، بر توسعه واحدهای گلخانه‌ای و تولید قارچ در رباط کریم تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به‌ضرورت مدیریت آب در بخش کشاورزی شهرستان رباط کریم جهاد کشاورزی باید در راستای اهداف طرح توسعه کشت‌های گلخانه‌ای با جدیت نسبت به تقاضایابی در اراضی مستعد اقدام کند.

معاون مالی اداری و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان رباط کریم بیان کرد: با توجه به اینکه استعلامات موازی موجب اتلاف وقت متقاضیان می‌‌شود باید دستگاه‌های موازی بخشداری و بانک کشاورزی استعلاماتی که نظام مهندسی در بدو صدور پروانه انجام می‌دهد را ملاک عمل قرار دهند و موارد اختلاف را طی نامه کتبی به دفتر نظام مهندسی یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کنند.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه سازه گلخانه متحرک بوده و جزء مصادیق تغییر کاربری محسوب نمی‌‌شود نیاز است فرمانداری طی مکاتبه‌ای با استانداری امکان تفویض اختیار را به شهرستان برای صدور مجوزهای لازم درخواست کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۵
2557 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0