مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری بیان کردلزوم اجرای نظام بیمه‌ای واحد در کشور

کد خبر: 578 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ آبان ۹۵ - ۱۰:۲۶ ق.ظ

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای نظام بیمه‌ای واحد در کشور ضروری است.

به گزاش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صفر فرامرزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت عدالت در بهره‌مندی اظهار کرد: اجرای نظام بیمه‌ای واحد و کارآمد در کشور ضروری است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تنوع دفترچه‌های بیمه در کشور عنوان کرد: تجمیع و عدم همپوشانی در بیمه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی تصریح کرد: از جمعیت ۹۳۰ هزار نفری استان حدود ۶۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ضریب نفوذ بیمه سلامت در استان ۶۸ درصد است.

فرامرزی با بیان اینکه تجمیع منابع مالی در بیمه بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: تقریباً ۲۰ درصد همپوشانی بیمه‌ای وجود دارد که در راستای برطرف کردن آن در تلاش هستیم و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ضریب پرداختی از جیب مردم از ۵۷ درصد به حدود ۱۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: توسعه فضاهای درمانی در استان رشد قابل توجهی داشته است و امسال بیمارستان‌هایی در مالخلیفه و کوهرنگ مشغول به فعالیت شد و همچنین بیمارستان سینا در این استان راه‌اندازی شد.

فرامرزی خاطرنشان کرد: خرید راهبردی و سطح‌بندی خدمات از اقدامات مهم بیمه سلامت در راستای کاهش هزینه‌ها خواهد بود و طرح استفاده از کارت الکترونیکی بیمه به جای دفترچه بیمه تا پایان سال جاری در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت تاکنون به صورت کامل اجرا نشده و این طرح در طول ۱۰ سال تکمیل خواهد شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه دندانپزشکی، کلینیک امام رضا(ع) که وابسته به سپاه است، خدمات دندانپزشکی را با تعرفه ۴۰ درصد کمتر از تعرفه بازار آزاد ارائه می‌دهد

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آبان ۹۵
1111 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0