مخالفت با مرتفع سازی در بجنورد

کد خبر: 840 تاریخ انتشار: شنبه ۸ آبان ۹۵ - ۱۲:۰۵ ب.ظ

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌شمالی با اشاره به ارائه طرح مرتفع سازی در بجنورد گفت: اعتقادی بر این امر که مرتفع سازی در تمام نقاط این شهر انجام شود، نداریم.

علی اکبر رمضانی در گفتوگو با خبرنگار ایسنا افزود: برای اینکه این طرح در این شهر انجام شود باید توسط مشاوران کارهای کارشناسی لازم نیز انجام شود.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح مرتفع سازی باید زیرساخت‌های لازم در این شهر همچون بهسازی معابر انجام شود تا طرح تفصیلی شهر به هم نخورد. در بارگزاری جمعیت باید مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و شهرنشینی در نظر گرفته شود. وضعیت بافت میانی این شهر هم اکنون به گونه ای است که به نظر می‌رسد آمادگی لازم برای اجرای این طرح وجود ندارد.

سید حسین نقیب، رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه به خبرنگار ایسنا گفت: شورای عالی شهرسازی حدود دو هفته گذشته مخالفت خود را در خصوص افزایش یک طبقه در تمامی سطوح شهر اعلام کرد. این شورا اعلام کرده که این طرح فقط در بخش‌هایی از شهر همچون هسته مرکزی بلامانع است.

وی افزود: البته اجرای این طرح منوط بر این است تا در ابتدا طرح تفصیلی در شهر اصلاح شود تا این طرح قابلیت اجرایی پیدا کند.

منبع: نمایندگی خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۵
1155 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0