ضرورت نظارت تخصصی بر ساختمان های پروژه های کشاورزی و دامداری استان زنجان

کد خبر: 352 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آبان ۹۵ - ۶:۴۶ ب.ظ

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: نظارت فنی و تخصصی بر اجرایساختمان های پروژه های عمرانی کشاورزی و دامداری می تواند در بهبود و افزایش کیفیت کار و عمر مفید ساختمان و بناها در این پروژه ها بسیار کارآمد باشد.

حسن مجتبی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، افزود: با توجه به مصوبه های هیئت چهار نفره استان و پیرو هماهنگی های انجام شده، تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و نظام مهندسی کشاورزی در خصوص انجام طراحی و نظارت در ساختمان های پروژه های عمرانی در کشاورزی و دامداری، از قبیل طراحی و نظارت پروژه های دام و طیور، گلخانه و پرورش ماهی توسط مهندسان سازمان نظام مهندسیساختمان منعقد شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه های هیئت چهار نفره استان متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص همکاری دو سازمان نظام مهندسی ساختمان و کشاورزی، جلسات مشترکی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی برگزار و مقرر شد از توانمندی های موجود سازمان نظام مهندسی ساختمان در پروژه های کشاورزی و دامداری استفاده شود.

این مسئول تاکید کرد: این هیئت بالاترین مرجع تصمیم گیرنده در حوزه موضوعات فنی و ساختمان در استان است که مصوبات این هیئت لازم اجرا در استان است.

مجتبی زاده با اشاره به اینکه اجرای این تفاهم نامه در ساماندهی و افزایش کارآیی بناهای کاربردی درکشاورزی و نیز حفظ سرمایه های ملی کشور موثر است، اظهار کرد: مهندسان صاحب صلاحیت و دارای پروانه اشتغال به کار می توانند انجام نظارت بر عملیات ساختمان در کشاورزی را به منظور …

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۵
1389 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0