دیدار یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندورود با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و هیأت رئیسه سازمان

کد خبر: 190713007 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ تیر ۹۸ - ۳:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی

در دیدار رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران با علی‌اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی انجام گردید، فرشیدرضا حقیقی بر نقش تعاملی و مشاوره‌ای سازمان در افزایش کیفی تصمیمات در موضوعات مرتبط با صنعت ساخت‌وساز و شهرسازی تأکید کرد.

رییس سازمان استان، ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ های صنفی و تخصصی سازمان، و تأکید بر ترویج اصول مهندسی و برنامه‌ریزی به ‌منظور رشد و اعتلای حرفه‌ای مهندسان ساختمان و مشاغل مرتبط با آن‌ ها، ضرورت توجه ویژه به نظرات کارشناسی سازمان را در بررسی و اصلاح مقررات ملی ساختمان در مجلس را خواستار گردید. وی در بخش دیگری از اظهارات خود خواستار پیگیری افزایش اعتبار بیمه‌ای و شغلی مهندسان در چارچوب قانون کار و سایر قوانین مرتبط از طرف مجلس شورای اسلامی شد

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خواستار پیگیری افزایش اعتبار بیمه‌ای و شغلی مهندسان در چارچوب قانون کار و سایر قوانین مرتبط از طرف مجلس شورای اسلامی شد.

یوسف نژاد نیز ضمن مهم شمردن نقش تخصصی و حرفه‌ای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان از رویکرد تعاملی و مشارکت این سازمان با سایر نهادها و سازمان ‌های دیگر در جهت افزایش بهره‌وری استقبال کرد و فضای حاکم بر مجلس را مبتنی بر حمایت از اعتبار حرفه‌ای مهندسان و ارتقای جایگاهی همه سازمان ‌های صنفی توصیف کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۸
849 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0