جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری ، پشتیبانی و تامین منابع انسانی سازمان با مهندس عموشاهی جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری

جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری ، پشتیبانی و تامین منابع انسانی سازمان با مهندس عموشاهی

طی جلسه ای مسئولان و کارکنان بخشهای مالی، اداری، دبیرخانه، امور اعضا، دفاتر طراحی و توسعه منابع انسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با مهندس عموشاهی ریاست سازمان استان جلسه ای صمیمی داشتند.

کد خبر: 960620012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، طی جلسه ای مسئولان و کارکنان بخشهای مالی، اداری، دبیرخانه، امور اعضا، دفاتر طراحی و توسعه منابع انسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با مهندس عموشاهی ریاست سازمان استان جلسه ای صمیمی داشتند.جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری ، پشتیبانی

جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری ، پشتیبانی

جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری ، پشتیبانی و تامین منابع انسانی سازمان با مهندس عموشاهی

جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی ، اداری ، پشتیبانی و تامین منابع انسانی سازمان با مهندس عموشاهی

 

در آغاز این دیدار، رییس سازمان ضمن تشکر از زحمات کارکنان بخش مالی و اداری، بیان کرد : مسئولیت دشواری بعهده این بخش از سازمان میباشد و دقت در انجام امور محوله و تکریم ارباب رجوع باید نصب العین کارکنان همه واحدها قرار بگیرد.

در ادامه کارکنان حاضر در نشست به بیان مشکلات کاری و پیشنهادات خود در زمینه تسریع هرچه بیش تر امورات اداری مهندسان و مراجعین پرداختند .

سپس آقای ذوالفقاری مدیر منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان ،ضمن تشکر از مهندس عمو شاهی جهت استقبال از تشکیل این نشست، بمسئولیت و حجم سنگین امور محوله به واحدهای مختلف مالی و اداری سازمان اشاره و از کارکنان و زحمات آن ها تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در ادامه وی به ارایه توضيحاتى در مورد سامانه جدیدی که در واحد گاز  در حال راه اندازی است پرداخت و گفت: نصب این سامانه سبب تسهیل در اطلاع رسانی ،گزارش گیری و کاهش مدت زمان پرداخت حق الزحمه بازرسین گاز به کم تر از یک ماه خواهد شد.

مدیر منابع انسانی،مالی و پشتیبانی سازمان با اشاره به تشکیل نشست های متعدد با اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان، گزارشی از برگزارى این نشست ها و خبرى مبنى بر رفع  مشکلات مالیاتی سازمان ( ارزش افزوده و بخشودگی جرایم آن) به ریاست ارائه داد.

جلسه مسئولین و کارکنان اداره خدمات مالی، اداری ، پشتیبانی

وی با تاکید بر رعایت هرچه بیش تر تکریم ارباب رجوع از کارکنان سازمان خواست تا تمام سعی خود را جهت تسریع در امور اعضای محترم سازمان و مراجعه كنندگان به کار گیرند.

مهندس امید مرادیان سرپرست امور اداری و توسعه منابع انسانی، ضمن ارایه گزارش جابه جایی برخی واحدها به رییس سازمان، از برنامه ریزی  جهت ارایه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان خبر داد .

وی اجرای طرح های جدید تکریم ارباب رجوع را از جمله برنامه های آتی دانست که بعد از تایید رییس محترم عملیاتی می شود.

 

در خاتمه نشست  مهندس عمو شاهی ضمن تاكيد بر قرار گرفتن تمامی امورات مالی دفاتر شهرستان ها بر روی وب  از مدیر مالی اداری سازمان خواست، جهت تسریع در امور، تقسیم کار مناسبی میان کارکنان انجام گردد .

وی در ادامه گفت: باید سعی خود را در همه عرصه ها برای خدمت و جلب رضایت مردم بکار گیریم كه البته در این مسیر باید عزت و احترام همه کارمندان هم حفظ شود.

رییس سازمان با بیان این نکته که با توجه به حجم بالای امورات محوله ممکن است اشتباهاتی هم وجود داشته باشد، از کلیه کارکنان خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را به ایشان منتقل کنند و اضافه کرد اگر کار در راه رضای خدا و غربت الی ا… باشد نتیجه آن برکت در زندگی خواهد بود

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ شهریور ۹۶
1117 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0