جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، برگزار شد. در مراسمی از رتبه برتر آزمون ورود به حرفه طراحی معماری تقدیر گردید

کد خبر: 010912003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ آذر ۰۱ - ۹:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، برگزار شد. در مراسمی از رتبه برتر آزمون ورود به حرفه طراحی معماری تقدیر گردید

جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

جلسه هیات مدیره و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
در مراسمی از رتبه برتر آزمون ورود به حرفه طراحی معماری تقدیر گردید
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بیان کرد: باعث خرسندی است که بانوان مهندس نیز همپای آقایان در عرصه های مهندسی و حرفه ای تلاش می کنند و می درخشند.
در مراسمی که در محل سالن جلسات هیات مدیره و با حضور رییس، دبیر و جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان برگزار گردید، از مهدیه مرندی مقدم، از اعضای سازمان و کسب کننده رتبه برتر آزمون ورود به حرفه طراحی معماری در آزمون مردادناه ۱۴۰۰ تقدیر شد.
در این مراسم، علی‌رضا مجربی کرمانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ذر سخانی ضمن تبریک کسب رتبه برتر به مهندس مرندی مقدم، تصریح کرد: باعث خرسندی است که بانوان مهندس نیز همپای آقایان در عرصه های مهندسی و حرفه ای تلاش می کنند و می درخشند.
مجربی با اشاره به حضور بانوان مهندس در واحدهای فنی و کنترلی سازمان از دوره های گذشته، بر فراهم کردن شرایط حضور بانوان توانمند مهندس در جایگاه های مختلف برحسب شایستگی ها تاکید کرد.
وی هم‌چنین حضور یکی از بانوان مهندس در ترکیب هیات رییسه سازمان را نشانه اعتقاد هیات مدیره به شایسته سالاری فارغ از جنسیت دانست.
فریده قدیری نایب رییس اول سازمان نیز بر پتانسیل بالای بانوان مهندس در بخش های فنی، تخصصی، اجتماعی و فرهنگی  تاکید کرد و گفت: باید زمینه هایی جهت بهره گیری از این توانمندی ها ایجاد شود.
در این مراسم از مهدیه مرندی مقدم با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است، مرندی فارغ التحصیل دو رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی و معماری در مقطع کارشناسی ارشد است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آذر ۰۱
359 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0