حضور اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی لرستان در نوزدهمین اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور

کد خبر: 734 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ آبان ۹۵ - ۲:۱۱ ب.ظ

نوزدهمین اجلاس سراسری هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور طی روزهای ۲۶و ۲۷ تیرماه با حضور بیش از ۳۰۰ تن از اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استانهای کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد .

در مراسم افتتاحیه این اجلاس پیام دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به نوزدهمین نشست هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است :

تصمیم و عمل هر فرد حرفه ای به ویژه مهندسان ساختمان آثاری ماندگار در زندگی جمعی دارد و مهندسان می توانند به نحوی عمل کنند که شهروندان را از یک ایفاگر نقش صرف به یک کنشگر آگاه تبدیل کنند .

بنابراین سه اصل بنیادین اخلاق عمومی یعنی سودمندی – اعتماد پذیری و عدالت – اساس استواری اینگونه تصمیمات و اعمال را در بر می گیرد و تلاش همه ما باید معطوف به ایجاد یک انگاره حرفه ای بر همین مضمون نزد خود و سایر همکاران و بطور عام در کل حرفه باشد .

در این اجلاس دو روزه که تنی چند از مقامات کشوری – مسئولان وزارت راه و شهرسازی و روئسای شورای انتظامی و بازرسان هیأت مدیره استانها نیز حضور داشتند ، پس از برگزاری انتخابات از بین ۱۰۳ کاندیدا ۶۴ نفر بعنوان منتخبان هیات عمومی سازمان برای انتخابات اعضای شورای مرکزی معرفی شدند

منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آبان ۹۵
10153 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0