برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در استان خوزستان

کد خبر: 980916009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ آذر ۹۸ - ۸:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در استان خوزستان برگزار گردید.
به گفته ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ارائه و معرفي محصولاتي که از شاخصهاي استاندارد و رعايت کيفيت برخوردار باشند در این نمایشگاه سرلوحه قرار گرفته تا ضمن ايجاد اعتماد بين جامعه هدف (مهندسان، انجمن انبوه سازان و ساير فعالان اين عرصه) کيفيت ساخت و ساز را نيز افزايش دهد.
کمال دویده تصریح کرد: نمایشگاه مذکور محلی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در بخش ساختمان است و مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت و ساز در این نمایشگاه باعث می گردد، تا توانمندی‌های واحدها و بنگاه‌های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود.
سال جاری، تعداد مشارکت کنندگان به سیزده استان افزایش یافته و تعداد مشارکت‌کنندگان از استان خوزستان هفتاد و هشت واحد است که از اين تعداد سی و یک واحد توليدکننده و چهل و هفت واحد نمايندگي محصولات مختلف داخلي را دارند.
بیستمين نمايشگاه صنعت ساختمان، لوازم و ماشين‌آلات ساختماني همزمان با نمايشگاه آسانسور، پله برقي و کاشي و سراميک با حضور صد و سی شرکت از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربايجان شرقي، سمنان، قم، همدان، يزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، البرز و فارس از تاريخ دوازدهم لغايت پانزدهم آذرماه بمدت چهار روز ميزبان علاقه مندان است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۸
416 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0