برگزاری اولین نشست از سلسه نشست های عصرانه علمی استان قزوین

کد خبر: 318 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آبان ۹۵ - ۱:۴۱ ب.ظ

با موضوع ” معماری”

به گزارش روابط عمومی سازمان، اولین نشست از سلسه شنست های عصرانه علمی با موضوع ” معماری” با حضور جمعي از مهندسین عضو سازمان، سرکار خانم دکتر زهره ترابی عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان و رئیس و اعضاء هیئت مدیره و مشاور بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان در روز شنبه  ۰۱/۰۸/۹۵ در سالن حمداله مستوفی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم سرکار خانم مهندس محمد بیگی عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن عرض خوش آمدگویی به مدعوین، اظهار داشت: با رویکرد کمیسیون بانوان در دوره جدید و در راستای ارتقاء سطح آگاهی اعضاء محترم مقرر گردید که نشست های تخصصی علمی را با عنوان “عصرانه های علمی” برگزار شود.

هدف برگزاری این نشست ها در جهت حل مشکلات بانوان مهندس در حوزه کاری بوده تا گامهای موثری در جهت رشد اعتلای جایگاه مهندسی برداریم.

در ادامه این مراسم سرکار خانم مهندس قانعی مشاور بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در خصوص برگزاری این نشست عنوان داشت: این نشست ها از گذشته با عنوان کلاسهای فنی و اجرایی در راستای اهداف عالیه سازمان برگزار میشده است که با توجه به استقبال بسیارخوب اعضاء سازمان این جلسات و نشستها به صورت مستمر و مدون با عناوین مختلف  برگزار می گردد.

در پایان این مراسم سرکار خانم دکتر زهره ترابی، سرکار خانم آتوسابیات و سرکار خانم مهندس قانعی به ایراد سخنرانی در خصوص مشکلات مهندسین خانم معماری در حوزه های طراحی و نظارت پرداخته و با بیان نکات فنی و نحوه صحیح گزارش نویسی مهندسین ناظر پرداخته و به سئوالان حاضرین پاسخ دادند.

منبع:  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۵
2023 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0