برای طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

طراحی سایت را امروزه افراد و شرکت‌های مختلفی انجام می‌دهند. این افراد و شرکت از شاخصه‌ها و مولفه‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کنند. شاخصه‌ها و مولفه‌هایی که باید به دقت بر روی آن کار شود تا سایت طراحی و ساخته شده بتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. شرکت‌های طراحی و ساخت سایتی چون آژانس دیجیتال مارکتینگ TouchBiz تلاش می‌کنند انتظارات و توقعات خاص و متفاوت مشتریان خود را برآورده کنند.

کد خبر: 971204014 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۲:۱۵ ب.ظ

طراحی سایت را امروزه افراد و شرکت‌های مختلفی انجام می‌دهند. این افراد و شرکت از شاخصه‌ها و مولفه‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کنند. شاخصه‌ها و مولفه‌هایی که باید به دقت بر روی آن کار شود تا سایت طراحی و ساخته شده بتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. شرکت‌های طراحی و ساخت سایتی چون آژانس دیجیتال مارکتینگ TouchBiz تلاش می‌کنند انتظارات و توقعات خاص و متفاوت مشتریان خود را برآورده کنند.

طراحی سایت را امروزه افراد و شرکت‌های مختلفی انجام می‌دهند. این افراد و شرکت‌ها، از شاخصه‌ها و مولفه‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کنند. شاخصه‌ها و مولفه‌هایی که باید به دقت بر روی آن کار شود تا سایت طراحی و ساخته شده بتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. مشتری می‌تواند یک شخص، یک شرکت و یا فروشگاهی اینترنتی باشد. هرکدام از این افراد، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها انتظارات و توقعات خاصی از افراد و شرکت‌های طراحی سایت دارند. این افراد و شرکت‌های طراحی و ساخت سایت تلاش می‌کنند انتظارات و توقعات خاص و متفاوت مشتریان خود را برآورده کنند. برای دستیابی به مزایای سایت برای کسب و کار خود، می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنید. در ادامه‌ی مقاله تلاش می‌شود تا نکات و ویژگی‌های طراحی سایت بررسی شود.

نکات طراحی سایت

طراحی سایت باید به صورت حرفه‌ای و به گونه‌ای انجام شود که بتواند توقعات و نیازهای مشتریان را برآورده کند. با توجه به مشاغل مختلف درخواست دهنده‌ی طراحی سایت که در پی دستیابی به مزایای سایت برای رسیدن به اهداف خود هستند؛ شرکت‌های طراحی سایت تلاش می‌کنند تا با طراحی و ساخت سایت‌ های حرفه‌ای آنها را به اهداف خود برسانند. در ادامه مهمترین نکات طراحی سایت بررسی خواهند شد.

۱-یک طرح داشته باشید.

فقط شروع به طراحی سایت نکنید. برای اطمینان از این که وب سایت شما به طور موثر نیازهای بازدید کنندگان‌تان را برآورده می‌کند، شما باید برای تبدیل یک بازدید کننده به مشتری سایت، طرح و برنامه داشته باشید.

۲- تصاویر متحرک و اصطلاحات مبهم را حذف کنید.

برای فردی که برای اولین بار از سایت دیدن می‌کند تا تبدیل به مشتری آن سایت شود و بیشتر بخواهد در آن صفحه بماند، فقط ۸ ثانیه زمان دارید. بنابراین باید تلاش کنید تا در همین مدت کوتاه سایتی طراحی کنید که حاوی تصاویر متحرک، تبلیغات آزار دهنده و اصطلاحات مبهم نباشد تا بتوانید توجه فرد بازدید کننده را جلب کنید.

۳-دکمه‌های اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید.

حتما اگر سایتی طراحی می‌کنید که فروشگاهی یا با هر عنوان دیگری فعالیت می‌کند؛ اما بلاگ دارد و مقاله در آن منتشر می‌شود؛ دکمه‌های انتشار مقالات در شبکه‌های اجتماعی را، پایین هر مقاله قرار دهید تا فرد با انتشار آن مقاله در شبکه‌های اجتماعی خود، به نوعی تبلیغ و بازاریابی آن سایت را کند.

۴-کلید کال تو اکشن Calls-to-Action (CTA) را قرار دهید.

این یکی از مهمترین نشانه‌های دعوت افراد برای مشارکت است. حتما باید این کلید را در پایان مقالات یا در هر جای مناسب سایت قرار دهید. البته قرار دادن این کلید در جای مناسب یکی از مهمترین نکات طراحی سایت است.

۵-از تصاویر مناسب برای مخاطبان خود استفاده کنید.

خوشبختانه امروزه سایت‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای قرار دادن عکس‌های باکیفیت و مناسب استفاده کنید. اپلیکیشن‌ها و ابزارهای ویرایش عکس در این زمینه برای طراحی یک سایت مناسب و حرفه‌ای به شما کمک خواهند کرد.

۶- از فضای سفید در طراحی سایت نترسید.

فضای سفید یک عنصر طراحی ضروری است که به شما کمک می‌کند که خوانایی صفحه را افزایش دهید. فضای سفید نیز فضای منفی نامیده می‌شود و در واقع به مناطق اطراف عناصر در یک صفحه که خالی و فاقد محتوا یا آیتم‌های بصری هستند؛ گفته می‌شود. اگر چه فضای سفید ممکن است زائد یا اضافی به نظر برسد ولی برای اولویت بندی محتوای سایت وجود آن ضروری است. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت عناصر طراحی و ساخت سایت دارد.

۷-بر روی سئو  تمرکز کنید.

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو که امری بسیار مهم در طراحی سایت به صورت حرفه‌ای و کارآمد است. امروزه موتورهای جستجو به سئوی سایت اهمیت زیادی می‌دهند و الگوریتیم‌ها و المان‌های خود را برای این مسئله تغییر دادهاند.

۸-محتوای شخصی خود را ایجاد کنید.

جمله ی معروف بیل گیتس که می‌گوید محتوا پادشاه است در این زمینه صدق می‌کند. یکی از مهمترین الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای بهبود جایگاه سایت در صفحات و ردههای بالا؛ تولید محتوای ارگانیک و یونیک است. برای گوگل بسیار مهم است که محتوا یونیک و ارگانیک باشد و اگر سایتی این مسائل را رعایت نکند نه تنها به جایگاه بالایی در صفحات و نتایج جستجوی گوگل نمی‌رسد؛ بلکه اخطار هم می‌گیرد.

طراحی سایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ TouchBiz

آژانس دیجیتال مارکتینگ TouchBiz در زمینه‌های مختلف به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهد. این آژانس دیجیتال مارکتینگ در زمینه‌های طراحی سایت، سئو و آموزش، خدمات اختصاصی ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت این آژانس دیجیتال مارکتینگ به آدرس TouchBiz.biz از خدمات اختصاصی و حرفه‌ای آن برخوردار خواهید شد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
1101 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0