با تداوم پیروزی‌ها در هفته پایانی نیم‌فصل لیگ دسته اولبخت تیراندازان قم برای صعود به لیگ برتر ایران افزایش یافت

کد خبر: 510 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۹۵ - ۳:۰۱ ب.ظ

شانس تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان قم برای کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور با تداوم نتایج خوب این تیم در هفته پایانی نیم‌فصل بیشتر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با برگزاری مسابقات هفته پایانی از نیم‌فصل نخست پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور، در مجموع هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه‌ بادی، تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان قم در جدال با دیگر رقبای خود از موقعیت خوبی برای لیگ برتری شدن برخوردار است.

نتایج موفق در نیم‌فصل مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران در حالی توسط نماینده تیراندازی قم کسب شده است که تیم‌هایی نظیر دانشگاه تهران و پاس جوان به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده‌های نماینده قم در مکان‌های بالای جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

این در حالی است که تیم تیراندازی مردان نظام مهندسی ساختمان قم و دانشگاه تهران در رشته تفنگ بادی با کسب امتیاز مساوی مدعیان اصلی کسب مجوز صعود به لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور هستند و در رشته تپانچه بادی نیز تیم‌های نظام‌مهندسی ساختمان قم و پاس جوان در صدر قرار گرفته‌اند.

هفته پایانی از نیم فصل نخست پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در حالی با رقابت هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر با انجام چهار مسابقه به انجام رسید که سرانجام در رشته تفنگ بادی تیم دانشگاه تهران رتبه نخست را به خود اختصاص داد و تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم نایب‌قهرمان شد.

در رده‌بندی نهایی رشته تپانچه بادی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول نیز تیم‌ تیراندازی پاس جوان و نظام مهندسی ساختمان قم با فاصله‌ای بسیار نزدیک نسبت به یکدیگر بالاتر از دیگر رقبای حاضر در جدول در جایگاه نخست ایستادند تا بخت‌های اصلی قهرمانی لقب بگیرند.

با برگزاری مسابقات این هفته از لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران، در رشته تفنگ بادی  تیم‌های دانشگاه تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هیأت‌ کرمانشاه و نظام مهندسی ساختمان قم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا شرایط بهتری برای لیگ برتری شدن داشته باشند.

همچنین در رشته تپانچه بادی تیم‌های تیراندازی مردان دانشگاه تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پاس جوان و نظام مهندسی ساختمان قم از سد حریفان عبور کردند و پس از برگزاری مرحله مقدماتی و مشخص شدن تیم برتر رتبه‌های برتر بخش انفرادی مشخص شد.

در قسمت انفرادی رشته تفنگ بادی، مجید نامداری از تیم دانشگاه تهران با کسب امتیاز ۶۱۷ در مکان نخست ایستاد و قهرمان شد، محمدحسین شریف‌زاده از تیم تیراندازی آموزش پرورش آذربایجان‌غربی با کسب امتیاز ۶۱۰ در مکان دوم قرار گرفت و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه محمدرضا بختیاری از تیم هیأت‌ کرمانشاه با کسب امتیاز ۶۰۸ مقام سوم این مرحله را از آن خود کرد.

سرانجام در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی سعید بایرام‌زاده از تیم تیراندازی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با امتیاز ۵۷۲ در جایگاه نخست ایستاد، علی حسن‌زاده از تیم پاس جوان با ۵۶۹ امتیاز نایب‌قهرمان شد و حمید مصطفوی از تیم هیأت‌ کرمانشاه با امتیاز ۵۶۷ در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۵
1334 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0