مدیر کل پدافند غیر عامل:برجام بسیاری از تهدیدهای پیشروی نظام را برداشت

کد خبر: 470 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۹۵ - ۴:۰۴ ق.ظ
مدیرکل پدافند غیرعامل با اشاره به موفقیت دولت در رفع توطئه های دشمنان گفت: برجام و توافق هسته ایران با ۱+۵ سایه بسیاری از تهدیدهای پیش روی نظام را برداشت.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام ؛ پرویز شریفی اعلام کرد: امروز رژیم آل سعود و اسرائیلی ها به مهمترین مخالفان اجرای توافق برجام تبدیل شده اند و با ترفندهای مختلف سعی در ایجاد اخلال و اجرایی نشدن آن دارند.

وی گفت : به جرات می توان گفت این توافق باعث رسوایی بیشتر مقامات سعودی شد و همگرایی و همراهی آنها را با صهیونیست ها علیه جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش عیان کرد.

وی تاکید کرد : اگر آمریکایی ها و سایر متحدان آنها خللی در اجرای این توافق ایجاد نکنند بسیاری از تهدیدهای پیش روی نظام که در چارچوب پدافند غیرعامل قرار می گیرند، از سر کشور برداشته خواهد شد.

شریفی افزود : یکی از مباحث پیچیده دنیای امروز مصون سازی از خطرات احتمالی است و ایران با توجه به جذابیت های بسیاری که بدلیل موقعیت منحصربفرد در منطقه حساس خاورمیانه دارد، همواره از سوی دنیای استکبار مورد تهدید قرار گرفته که همین موضوع لزوم هوشیاری مسئولان را برای مقابله با تهدیدها ۲ چندان می کند.

وی اظهار کرد : تلاش در جهت بازدارندگی در مقابل تهدیدهای کشورهای متخاصم از مهمترین اهداف اجرای پدافند غیر عامل است و مسئولان این موضوع را در چهار حوزه ثقلی، حیاتی، حساس و ضروری تقسیم بندی کردند تا با انجام اقدام پیشگیرانه راه های نفوذ و تعدی دشمنان بسته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان ایلام
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۵
1188 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0