امضا کنندگان چک مفقودی پانزده میلیارد تومانی در آستانه تکیه بر جایگاه ریاست نظام مهندسی ساختمان!

کد خبر: 980916003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ آذر ۹۸ - ۷:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
آیا وزیر راه و شهرسازی دومینوی اشتباهات عباس آخوندی را ادامه می‌دهد/عایدی احمد خرم هفتاد ساله بر نظام مهندسی چیست؟
امضا کنندگان چک مفقودی پانزده میلیارد تومانی در آستانه تکیه بر جایگاه ریاست نظام مهندسی ساختمان!
مهر ماه سال گذشته بود که سیدهادی بهادری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرده بود: طبق اطلاعات واصله ۲ نفر از اعضای هیأت مدیره سازمان بهمراه خزانه دار، از حساب متعلق به نظام مهندسی تهران، چکی به مبلغ پانزده میلیارد تومان را صادر کرده است، البته دستگاه امنیتی و انتظامی، متخلفان را دستگیر کرده و خزانه دار در حبس به سر میبرد.
امضا کنندگان چک مفقودی پانزده میلیارد تومانی در آستانه تکیه بر جایگاه ریاست نظام مهندسی ساختمان!
بهادری تصریح کرد: در شرایط فعلی مشخص نیست، که چک با چه هدفی کشیده شده، ولی تخلف مالی در این رابطه کاملا مشهود است.
حال بعد از تایید صلاحیت ۲ عضو هیئت مدیره تهران یعنی احمد خرم و بهمن مومنی مقدم توسط عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی برای ورود به عرصه انتخابات نظام مهندسی ساختمان و عدم تایید بسیاری از صاحبان صلاحیت، این ۲، بعد از عبور از انتخابات هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان به حلقه سی و دو نفره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان رسیده و بعد از آن در انتخابات هیئت رئیسه شورای مرکزی رای اول (بیست و چهار رای) و سوم (نوزده رای) برای ریاست این سازمان را به دست آورده اند!!
کشور ما به خاطر تهدید بلایای طبیعی بخصوص زمین لرزه، نیازمند توسعه فعالیتهای نظام مهندسی ساختمان در ساخت و سازها ست این روزها سازمان نظام مهندسی ساختمانش بعد از ۲ دوره ترکان (دوره ششم )و رجبی (دوره هفتم) از روزهای اوج و تشخیص اولویت و ماموریت اصلی قانون نظام مهندسی و کنترل ساحتمان مصوب سال هفتاد و شش مجلس شورای اسلامی، دوری از صدور خدمات فنی مهندسی به خارج کشور / اشتغال و معیشت مهندسان، اصلاح قانون نظام مهندسی و آئین نامه اجرایی آن، ترویج اجرای مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز اصولی مهندسی در افکار عمومی، توسعه معماری اسلامی ایرانی و …….فاصله گرفته است.
منتظر ورود پیرمردی است که به آرامی به علت بیماری سخن میگوید و در هفتاد سالگی قرار است مشکل بیکاری حدود ۴۰۰ هزار مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان را در هفت رشته تخصصی مهندسی سر و سامان دهد.!!!
جالب این جاست که هنوز آن پولهای میلیاردی تهران در دوره مدیریت کاندیداهای اصلی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان هم پیدا نشده و گزارش دقیقی از این سازمان به مهندسان عضو داده نشده است.
متاسفانه جامعه مهندسی ساختمان هنوز از دوران مدیریت عباس آخوندی بر وزارت راه و شهرسازی و دخالتهای وی در انتخابات نظام مهندسی ساختمان رنج می‌برد. این رنج بنظر می‌رسد با نشستن احمد خرم بر ریاست شورای مرکزی ساختمان افزوده خواهد شد.
باید دید وزیر راه و شهرسازی که باید از میان احمد خرم /بهمن مومنی مقدم و عباس وثیق نیا چه گزینه ای را به ریاست جمهوری، جهت ریاست نظام مهندسی ساختمان معرفی می‌کند.
منبع: کارگر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۸
356 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0