به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس

به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس

به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس ، صورت گرفت. قطعا متولیان و دستگاه های مختلف در کشور و استان فارس باید قدر مهندسان جوان را بدانند

کد خبر: 001203006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ - ۸:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس ، صورت گرفت. قطعا متولیان و دستگاه های مختلف در کشور و استان فارس باید قدر مهندسان جوان را بدانند

به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس

به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس: افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس
مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس خبر داد:
افتتاح دفتر نذرمهارت به مناسبت روز مهندس در فارس
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران استان فارس با تشریح برنامه‌ های مرتبط با بزرگداشت روز مهندس، از افتتاح دفتر “نذرمهارت” در سازمان نظام مهندسی فارس در شیراز خبر داد و اجرای این طرح را اقدامی سراسری در استان اعلام کرد.
نیما زارع ۳ شنبه ۳ اسفند در کنفرانس خبری روز ملی مهندس، ضمن تبریک این ایام به همه مهندسان، بیان کرد: قطعا متولیان و دستگاه های مختلف در کشور و استان فارس باید قدر مهندسان جوان را بدانند، کسانی که همواره در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و چهاردهه گذشته از استقرار نظام اسلامی، در صحنه بوده‌اند و برای برافراشته ماندن پرچم کشور تلاش کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ترکیب جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس زمینه را برای هم‌افزایی بیشتر جمع متخصصان و مهندسان، اقدامات تاثیرگذاری در زمینه آسیب شناسی و ارائه راه کار در حوزه مهندسی مد نظر قرار گرفته و اجرایی شده است، آینده پیش‌رو را با توجه به شرایط ایجاد شده، مناسب و روشن دانست.
زارع ادامه داد: امسال هم افزایی مطلوبی میان دستگاههای متولی مانند سازمان نظام مهندسی، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، دانشگاه ها و … با همراهی همه رسانه‌ها اتفاق افتاد و با همراهی کارشناسانی از همه این سازمان ‌ها و دستگاه‌ ها، بستر برای خدمت رسانی فراهم شده است.
وی با اشاره به برگزاری میز خدمت با حضور همه دستگاه ‌های تصمیم‌ساز و اجرایی در حوزه مهندسی در سراسر فارس، تصریح کرد: این میز خدمت با هدف ارائه خدماتی به مهندسان و مالکان و … با محوریت فرمانداری‌ ها در سطح شهرستان ‌های استان فارس راه‌اندازی شده است.
مسئول سازمان بسیج مهندسین فارس، هم‌چنین به برنامه‌ریزی برای بزرگ‌داشت روز مهندس از سوی دوایر مختلف و با توجه به شرایط شیوع کرونا خبر داد که طی آن هر دستگاه، از مهندسان فعال در حوزه خود، قدردانی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه برنامه «نذر مهارت» از اقدامات موثریست که با محوریت سازمان نظام مهندسی در استان فارس به مناسبت روز مهندس اجرایی می ‌گردد، افزود: این برنامه با هدف تجمیع و ارائه خدمات و اقدامات عام المنفعه در حوزه اختیارات سازمان نظام مهندسی به افشار و گروه ‌های مختلف خصوصا اقشار کم بضاعت، پی‌ریزی و دنبال شده است.
زارع هم‌چنین به دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز مهندس در فارس، افزود: تجلیل از مهندسان بسیجی استان، کمک مومنانه مهندسین، آزادسازی مهندسان جرائم غیر عمد، برگزاری مجازی روز مهندس، برگزاری وبینار تخصصی در حوزه مسکن، آب، معرفی مهندس شاخص سال آینده و تجلیل از خانواده شهدای مهندس استان، رونمایی از ماکت یادمان شهدای مهندس در بزرگراه «مهندسین» شیراز انتهای همت جنوبی، حمایت از چاپ و خرید آثار مکتوب مهندسین پژوهش‌گر استان و … از این برنامه هاست.
وی گفت: بیش از پانزده برنامه مشاوره ای با همکاری صدا و سیما و رسانه ها در فارس اجرا می گردد و برای گرامی‌داشت روز مهندس، تبلیغات محیطی متفاوت امسال اجرا گردید و نگارخانه شهری با همکاری شهرداری شیراز با بهره‌گیری از تابلوهای تبلیغاتی و فضای شهری، برپا شده است.
وی هم‌چنین با بیان اینکه خدمات فرهنگی، هنری و رفاهی مختلفی نیز با هدف ارائه به مهندسان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: یکی از اقدامات برنامه‌ریزی شده، رونمایی از ماکت یادمان شهدای مهندس خواهد بود، این یادمان طراحی و ماکت آن ساخته شده است و بعد ساخت سازه اصلی، در بلوار مهندس در شیراز نصب می‌ شود.
سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی، در تقویم ملی ایران، بعنوان روز مهندس، نام‌گذاری شده است و هرساله برنامه‌ هایی به این مناسبت در کشور برگزار می ‌گردد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۰۰
372 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0