جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه جلسه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین دیدار کردند

جلسه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین در تاریخ یک شنبه بیست و هشتم خرداد ماه در محل سازمان برگزار شد.

کد خبر: 960330006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶ - ۶:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین جلسه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین در تاریخ یک شنبه بیست و هشتم خرداد ماه در محل سازمان برگزار شد.دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی

مهندس وثیق نیا در شروع این دیدار با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و حضور با شکوه مردم استان نسبت به تشویق ایجاد روحیه هم دلی و دوری جستن از عمل کرد جناحی بیان کرد : قزوین از موقعیت ویژه و استراتژیکی برخوردار است که با برنامه ریزی و هم افزایی منتخبان شورای پنجم می تواند در راه رسیدن به توسعه پایدار شهری قدمهای مهمی را بردارد .
وثیق نیا گفت: سازمان نظام مهندسی سازمانی فنی ولی با مسئولیت اجتماعی در بطن جامعه است و احساس تعلق بشهر و مردم در این ساختار همواره وجود دارد بنابراین سازمان میتواند حلقه واسطه میان مردم و شورای شهر باشند و پسندیده است شورای اسلامی شهر با این حلقه واسط تبادل نظر دائمی و سازنده داشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیتهای سازمان ادامه داد: وظایف قانونی نظام مهندسی ساختمان دارای اشتراکات زیادی با شورای شهر میباشد که در صورت تقویت و توسعه روحیه هم کاری میان شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان و تبادل تجارب بقطع شاهد توسعه شهری خواهیم بود .


رئیس محترم سازمان نظام مهندسی استان قزوین در ادامه با بر شمردن پتانسیلهای بالقوه جهت درآمد زایی نظیر توسعه گردش گری و هم چنین افزایش سرمایه گذاری در قزوین ابراز امیدواری کردند تا در زمینه تهیه طرحهای شهری همکاری های خوبی میان سازمان نظام مهندسی و شورای شهر بوجود آید.
در ادامه این نشست منتخبان شورای پنجم شهر قزوین نقطه نظرات خود را بیان داشته و نسبت به برقراری ارتباط مداوم با نظام مهندسی ساختمان ابراز امیداواری کردند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

 

کانال تلگرام تابلو برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ خرداد ۹۶
1030 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0