امام‌جمعه بجنورد: استکبارستیزی اصل نظام اسلامی است

کد خبر: 768 تاریخ انتشار: جمعه ۷ آبان ۹۵ - ۱:۰۷ ب.ظ

بجنورد- امام‌جمعه بجنورد گفت: اساس و پایه نظام اسلامی ایران، استکبارستیزی و مقابله با دشمن است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: مردم اوایل انقلاب با گفتن شعارهایی همچون «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» اصل نظام اسلامی را نگه داشتند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی همیشه از شعارهای انقلاب اسلامی بوده و مردم ایران برای حفظ ارزش‌های انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری همواره این ارزش‌ها را حفظ خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنرانی یکی از اساتید علوم سیاسی دانشگاه تهران در دانشگاه بجنورد تصریح کرد: هنوز برخی پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب، متوجه جهت و هدف انقلاب نشده‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: آمریکا از ابتدای تشکیل انقلاب با ایران دشمنی داشته است و تاکنون ضربه‌های گوناگونی را به انقلاب ایران اسلامی وارد کرده است.

وی با اشاره به‌روز ۱۳ آبان گفت: مردم ایران در این روز باشکوه هرچه بیشتر در خیابان‌ها حاضر خواهند شد و با شعار دادن، انزجار خود را از استکبار نشان خواهند داد.

امام‌جمعه بجنورد در بخشی دیگر از سخنان خود نمازگزاران را به رعایت تقوا و پرهیزکاری دعوت کرد و گفت: پرهیز از دروغ، چه بزرگ و کوچک  سبب بروز مشکلات می شود، بنابراین باید از آن دوری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۵
1156 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0