تسهیلات بانکی به بازسازی واحدهای مسکونی لرستان پرداخت شود

کد خبر: 556 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۹۵ - ۶:۵۹ ب.ظ
مدیرکل بنیاد مسکناستان لرستان گفت: کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی به بازسازیواحدهای مسکونیخسارت دیده سیلاب لرستان پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد فرهاد خاکی پور امشب در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: بازسازی و مرمت ساختمان های روستایی و شهری در سطح شهرستان های استانمصوبه هیئت دولت بود که از دو محل اعتباراتتسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض لحاظ شود.
وی افزود: ۲۰۰ واحد شهری، هزار واحد احداثی روستایی، ۸۰۰ واحد تعمیراتی روستایی و ۹۵۰ فقره کمک معیشتی از خسارات سیل استان لرستان بوده که در بحث ۲۰۰ واحد شهری، مصوبه هیئت دولت مبنی بر روش کار و دستورالعمل اجرایی متأسفانه مقداری با مقاومت مواجه شدیم.
مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان عنوان کرد: <ahref=’ tags=”” %d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%84%d8%aa’=”” target=”_blank”>بانک ملت ۲۵۰ واحد احداثی و ۳۳۳ واحد تعمیراتی داشت که متأسفانه حتی یک مورد از این تسهیلات را زیر بار نرفت و با وجود مکاتباتی که انجام شده پس از گذشت یک سال تاکنون این موضوع محقق نشده است.
وی بابیان اینکه در راستای بازسازی مسکن در شهرستان کوهدشت ستاد بازسازی راه اندازی شد تصریح کرد: کمک های بلاعوض تاکنون پرداخت نشده که در این زمینه به طور جد مشکل داریم و موضوعی ناراحت کننده برای مردم ایجادشده است.
خاکی پور گفت: برای دریافت تسهیلات بانک ملت و باقی مانده بانک رفاه نیز پیگیری می شود که امیدواریم این موضوع محقق شود.
وی اظهار داشت: از ۲۰۰ واحد مسکن شهری، ۱۰۹ واحد انعقاد قرارداد شده که ۷۹ مورد موفق شدند قسط اول بگیرند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان اظهار داشت: از یک هزار واحد نیز ۲۵۰ واحد مربوط به بانک ملت بوده که اقدامی انجام نشده، ۷۱۴ مورد معرفی به بانک شده که حدود ۵۰ درصد آن موفق شدند قرارداد …

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۵
2210 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0