احمد اصغری‌مهرآبادی تشریح کرد: براساس قانون هزینه‌های آماده‌سازی برعهده متقاضیان است

کد خبر: 501 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۹۵ - ۱۱:۰۳ ق.ظ
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ضمن تاکید بر ضرورت دریافت کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل سایت مسکن مهر پردیس، گفت: امیدواریم تا پایان آبان‌ماه، حدود یک‌هزار و ۱۰۰ واحد در فاز هشت پردیس و پروژه امیرساوالان افتتاح شود که این مژده خوبی برای متقاضیان این فاز است.
اسکان نیوز: احمد اصغری‌مهرآبادی در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید پردیس، اظهار داشت: از جمله پیگیری‌ها برای رفع مشکلات مسکن مهر، اخذ دستور کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی در جلسه با معاون اول رئیس‌جمهور برای تسریع در تکمیل، آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تحویل مسکن مهر پردیس بوده است.

وی در خصوص روند دریافت این مبلغ نیز گفت: همه به این مورد که دولت از نظر مالی دچار مشکل است واقف هستند، اما به دلیل اهمیت بالای مسکن مهر شهر جدید پردیس و به جهت توپوگرافی، موقعیت و تعداد واحد به ما وعده پرداخت این مبلغ داده شده است و ما نیز پیگیر دریافت آن هستیم.

اصغری‌مهرآبادی افزود: در قانون ساماندهی و آئین‌نامه‌های این قانون هزینه‌های آماده‌سازی برعهده متقاضیان است، اما این هزینه‌ها جوابگوی کارهای انجام شده نیست و مردم نیز توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: به همین خاطر نیز از دولت برای آماده‌سازی کمک خواستیم و علاوه بر این نیز با فروش و یا تهاتر اراضی شرکت عمران می‌توانیم کمکی به پروژه‌های مسکن مهر پردیس داشته باشیم.

منبع: اسکان نیوز
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۵
1211 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0