بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک ، و تجهیزات پزشکی بهداشتی ضروری صورت گرفت، مشاور امور محیط زیست سازمان نیز 28 اسفند 98 از خط تولی این موسسه بازدید کرده بود

کد خبر: 990109034 تاریخ انتشار: جمعه ۸ فروردین ۹۹ - ۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک ،و تجهیزات پزشکی بهداشتی ضروری صورت گرفت، مشاور امور محیط زیست سازمان نیز ۲۸ اسفند ۹۸ از خط تولید این موسسه بازدید کرده بود

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از خط تولید ماسک

باشیوع بیماری کرونا و به دنبال آن کمبود تجهیزات پزشکی بهداشتی ضروری کارگاههای تولید ماسک و تجهیزات راه اندازی شد و ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از این کارگاههای خیری بازدید کرد.
محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از خط تولید ماسک و تجهیزات ضروری بازدید کرد.

باشیوع بیماری کرونا، و به دنبال آن کمبود تجهیزات پزشکی بهداشتی ضروری همچون ماسک و دستکش و لباس پرسنل بیمارستان موسسه فرهنگی مذهبی حضرت خدیجه(سلتم الله علیها) اقدام به تولید ماسک برای پرسنل بیمارستان‌ها و عموم مردم کرد.

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد و مشاور امور محیط زیست سازمان نیز بیست و هشتم اسفند ماه نود و هشت، از خط تولید این موسسه بازدید به عمل آورد.

این موسسه فرهنگی با مدیریت جهان اندیش، یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی با دو خط تولید نسبت به تولید ماسک چند لایه فیلتر دار مخصوص پرسنل بیمارستان و ماسک یک لایه مخصوص عموم مردم در حال فعالیت است.

یادآور می گردد: اعضای سازمان می‌توانند با هماهنگی با مشاور محیط زیست سازمان و دکتر جهان اندیش در این کارخدا پسندانه مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ فروردین ۹۹
457 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0