دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد ، برگزار شد. میرحاجیان یکی از نیازهای مهم و اساسی بخش کشاورزی را توسعه برنامه های مهارت آموزی دانست

کد خبر: 991027001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ دی ۹۹ - ۹:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد ، برگزار شد. میرحاجیان یکی از نیازهای مهم و اساسی بخش کشاورزی را توسعه برنامه های مهارت آموزی دانست

دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد
معاون آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد بیان کرد:
برگزاری دو دوره مهارت آموزی از ابتدای سال تا کنون
معاون آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با عنوان اینکه از ابتدای سال تاکنون دو دوره مهارت برگزار شده است، اظهار داشت: بهره گیری از امکانات مجازی ابزار مناسبی برای استفاده ارزان و آسان بهره برداران و تولیدکنندگان از به روزترین دانش کشاورزی است.
در ده ماهه اخیر دوره های آموزشی بصورت الکترونیکی از طریق سامانه کشاورزیار توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با موفقیت صورت گرفت.
عباس میرحاجیان معاون آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، بیان کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور که با شیوع بیماری کوید ۱۹ روبرو شد؛ در راستای سیاستهای کلان ابلاغی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از اوایل سال جاری بمنظور جلوگیری از وقفه دوره های آموزشی، توسعه امر آموزش و هم‌چنین عدم تجمع و پرهیز از رفت و آمد اعضا، کلیه مراحل مربوط به ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره ها بصورت الکترونیکی انجام داده است.
میرحاجیان ادامه داد: از ابتدای امسال دوازده دوره تئوری با ۳۴۷۹ نفرساعت برگزار شد که براساس برنامه ریزی انجام گرفته امیدوار هستیم تا پایان امسال شش دوره تئوری و مهارتی دیگر نیز به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.
وی یکی از نیازهای مهم و اساسی بخش کشاورزی را توسعه برنامه های مهارت آموزی دانست و افزود: خوشبختانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این زمینه با مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی پانزده مراکز توان افزایی و مهارت آموزی در سطح استان یزد زمینه اجرای آموزشهای مهارت محور را فراهم کرده است و از ابتدای سال جاری دو دوره مهارت با چهل و سه نفرساعت برگزار کرده است.
معاون آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون صد و سی و دو عضو حقیقی و بیست و چهار عضو حقوقی رتبه بندی که از بین این تعداد ده نفر به عنوان کارشناس خبره معرفی شده و برای صد و هشتاد و چهار پروانه اشتغال صادر شده است.
وی، هدف اصلی این سازمان را گسترش فناوری‌های بروز و اشاعه دانش عنوان کرد و گفت: بهره گیری از امکانات مجازی ابزار مناسبی برای استفاده ارزان و آسان بهره برداران و تولیدکنندگان از به روزترین دانش کشاورزی است.
میرحاجیان در خاتمه به مزایا و امکانات سامانه کشاورزیار اشاره کرد و تصریح کرد: امکان ارائه نهاده دانش در قالب دوره های آموزشی مجازی آنلاین، کتب تخصصی، منابع آموزشی، آزمون های تخصصی آنلاین و … به اعضاء و ذینفعان سازمان توسط اساتید برجسته دانشگاهی در این سامانه فراهم است.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۹
1380 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0