اعتراضات داوطلبان آزمون بررسی خواهد شداعتراضات داوطلبان آزمون بررسی خواهد شد مصاحبه اختصاصی بعد از اعلام نتایج آزمون اردیبهشت 97

اعتراضات داوطلبان آزمون بررسی خواهد شد

به گفته شیخ انصاری، معاون دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، کارنامه های اعلام شده با اعمال اعتراضات بوده است.

کد خبر: 970515009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ - ۱:۳۰ ب.ظ

به گفته شیخ انصاری، معاون دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی، کارنامه های اعلام شده با اعمال اعتراضات بوده است.

اعتراضات داوطلبان آزمون  بررسی  خواهد شد

معاون دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  بازنگری روی کارنامه های داوطلبان انجام شده است، افزود: در مواردی که لازم بوده اصلاحات اعمال شده ولی چنانچه باز هم داوطلبان به کارنامه هایشان اعتراضی دارند حتما مستنداتشان را به صندوق پستی که اعلام شده بود بفرستند که پس از بررسی نتیجه را اعلام می کنیم.

اعتراضات داوطلبان آزمون بررسی خواهد شد

اعتراضات داوطلبان آزمون بررسی خواهد شد

او تصریح کرد: در کلیدها دو سه مورد تغییرات داشتیم  که این تغییرات در رشته های معماری و عمران محاسبات بوده است.

شیخ انصاری درخصوص زمان اعلام نتایج طراحی معماری  گفت: نتایج قطعا تا پایان مرداد ماه و قبل از شهریور اعلام خواهد شد.

او زمان آزمون بعدی به طور مشخص اعلام نکرد و تاکید کرد: تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست ولی دفتر مقررات ملی حداقل ۳ ماه قبل از برگزاری آزمون تاریخ برگزاری را اعلام می کند.

اعتراضات داوطلبان آزمون بررسی خواهد شد

گفتنی است داوطلبان می توانند برای بازنگری نتایج آزمون مستندات خود را حداکثر تا تاریخ  بیست و سوم مرداد ماه سال جاری به آدرس تهران، صندوق پستي به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ ارسال کنند.

 

برای مشاهده جزئیات بیشتر اعتراض به آزمون نظام مهندسی کلیک کنید.

 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مرداد ۹۷
4048 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0