نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است ریاست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است

ریاست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است و باید از این ظرفیت برای توسعه استان به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر: 970331009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۹:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین ینوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است و باید از این ظرفیت برای توسعه استان به خوبی استفاده کنیم.

نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است

نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است

نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی  تخصصی در کشور است

داود محمدی در مراسم تجلیل از مدال آوران علمی و ورزشی سازمان نظام مهندسی استان قزوین که ۴ شنبه شب در سالن تبلیغات اسلامی برگزار گردید، گفت: اگر فعالیت های ورزشی در جامعه گسترش یابد بسیاری از آسیبهای اجتماعی کم تر میشود و همه باید در این عرصه کمک کنیم.
محمدی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در کنار فعالیت های تخصصی در حوزه ساختمان وقتی وارد فعالیت های ورزشی میشود قطعا در تقویت شادابی و نشاط کاری آن ها نیز موثر است و میتواند در این عرصه نیز موفقیت های خوبی کسب کند.
وی افزود: وقتی پیروزی تیم ملی در یک مسابقه فوتبال میتواند یک ملت را شاد کند باید این ظرفیت را مهم بدانیم و برای بهره مندی از آن برنامه ریزی کنیم.

نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید شاد کردن این گونه مردم هزینه های سنگینی برای ما داشته باشد در حالیکه به راحتی در میادین ورزشی این کار ممکن است به شرط آن که از این فرصت درست استفاده کنیم.
نظام مهندسی بزرگ ترین تشکل تخصصی است
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: نظام مهندسی بزرگ ترین و کیفی ترین تشکل مردمی است که میتواند دستاوردهای خیلی زیادی برای استان و کشور ما داشته باشد و ما نیز لازم است از این توانمندی به خوبی بهره مند شویم.
وی اظهار داشت: ساخت مجموعه ورزشی از طرف سازمان نظام مهندسی قزوین اتفاق مبارکی است که میتواند به توسعه ورزش استان هم کمک کند و ما از آن حمایت میکنیم.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با تسریع در ساخت این مجموعه ورزشی زمینه برخورداری مهندسان و جوانان از امکانات ورزشی در استان بیش از پیش مهیا گردد.
در این آئین، از مدال آوران رشته های ورزشی و نیز مدال آوران جشنواره اختراعات ژنو سوئیس شامل مدال طلا در طرح پنلهای ضربه گیر جاده ای و مدال نقره طرح بتن تصفیه کننده آبهای سطحی تجلیل شد.
در پنجاهمین مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس که اواخر فروردین ماه برگزار گردید در میان سه هزار اثر ارائه شده دو اختراع از تیم قزوین پذیرفته شد که مدالهای طلا و نقره به احمد کریمی ایده پرداز و طراح، سید صالح صادقی، امید شاه محمدی و باقر جلوخانی عضو جامعه مهندسان ساختمان قزوین تعلق گرفت.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
1026 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0