برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

در راستای اجرای ماده نهم قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و ماده پنجاه و سه آئین‌ نامه اجرایی آن «مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان» در محل سالن همایش‌ های بانک صادرات خرم‌ آباد برگزار گردید.

کد خبر: 970417004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷ - ۹:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان،در راستای اجرای ماده نهم قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و ماده پنجاه و سه آئین‌ نامه اجرایی آن «مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان» در محل سالن همایش‌ های بانک صادرات خرم‌ آباد برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان

مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار گردید.

در آغاز این آئین، به استناد دستورالعمل برگزاری و اداره مجامع عمومی، ابتدا هیات رئیسه سنی (موقت) مجمع تشکیل و سپس هیات رئیسه (اصلی) مجمع توسط اعضاء انتخاب شدند.
در همین راستا و طبق مفاد دستور جلسه گزارش عملکرد سالانه هیأت مدیره توسط رئیس سازمان تشریح شد.
بختیاری، ضمن اظهاراتی با بیان عملکرد سازمان در سال نود و شش، از حضور آگاهانه اعضا تقدیر و تشکر کرد.
بختیاری در ادامه اظهارات خود با عنوان این که مجمع عمومی بالاترین رکن سازمان می‌ باشد، تصریح کرد: حضور پر شور اعضای محترم سازمان در مجمع، نشان ‌دهنده روح مطالبه گری و حساسیت آن ‌ها به وظایف و مسئولیت ‌هایی که قانون بعهده ارکان سازمان قرار داده می ‌باشد؛ و ما امیدوار هستیم با همکاری و وحدت و همدلی همه‌ ی اعضای سازمان در بهبود و اعتلای جایگاه سازمانی و اعضای محترم قدم های مؤثرتری برداریم.
رئیس سازمان استان بیان داشت: البته شفاف ‌سازی عملکرد در کلیه زمینه ها در صدر برنامه‌ های هیات مدیره دوره هفتم بوده و نهایت سعی خود را برای شفاف ‌سازی و اطلاع‌ رسانی به کار بسته ‌ایم زیرا در فضای روشن و شفاف می‌ توان با جلب اعتماد عمومی ضمن برخورداری از حمایت قاطبه مهندسان در اجرای ضوابط و قوانین و خدمات ‌رسانی به جامعه موفقیت چشمگیر و قابل قبولی حاصل گردد.
وی در خاتمه، سرمایه سازمان را نیروی انسانی و اعضا آن عنوان کرد و از مهندسان درخواست مشارکت در نیل به اهداف غایی سازمان کرد.
در ادامه مجمع براساس دستور جلسه مجید جی افرام – خزانه‌ دار سازمان تراز نامه مالی سازمان در سال نود و شش را تشریح کرد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان

جی افرام ضمن اشاره به شفاف ‌سازی انجام‌ گرفته در سال نود و شش به‌ ویژه در بخش مالی، قانون مداری و رعایت دقیق نظام‌ نامه مالی را از رویکردهای اصلی هیات مدیره اعلام و به ‌طور کامل نسبت به تشریح بودجه سال گذشته اقدام کرد.
در ادامه امین شرفی، به نمایندگی از بازرسان سازمان گزارشی از فعالیت‌ ها و اقدامات بازرسان سازمان در ۲ سال مسئولیت بیان کرد و در پایان ترازنامه سال نود و شش سازمان را مورد تائید بازرسان دانستند سپس مخالفان و موافقان موارد مطروحه در دستور کار مجمع، به ‌طور مشروح نظرات خود را مطرح نهایتاً تراز نامه مالی سازمان در سال نود و شش با اکثریت آرا مورد تصویب مجمع عمومی قرار گرفت. همزمان با مجمع عمومی عادی سالیانه، انتخابات بازرسان سازمان نیز در حالی ‌که با استقبال اعضای سازمان همراه بود، برگزار و طی آن محسن رحیمی پناه، حمید فرهادی پور، صحبت اله رشنو بعنوان بازرسان اصلی سازمان استان و خشایار نامداریان به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردیدند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۷
1217 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0