مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان طی شش ماه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بیان کرد:

مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان طی شش ماه

احمد مرادپور عنوان داشت: مناسب سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان از نظر معابر، آسانسورها و ... طی شش ماه آینده باید انجام گردد.

کد خبر: 971003002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ دی ۹۷ - ۱۰:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،احمد مرادپور عنوان داشت: مناسب سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان از نظر معابر، آسانسورها و … طی شش ماه آینده باید انجام گردد.

مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان طی شش ماه

مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان طی شش ماه

مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان ‌های دولتی لرستان  طی شش ماه انجام گردد

وی در شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر با اشاره به این که روند مناسب سازی معابر در استان روند خوب و امیدوار کننده ای است، ادامه داد: یک ساختمان اگر امروز احداث گردد یک نقشه نظام مهندسی دارد که باید استاندارد باشد، زمان احداث هم نظارت مرحله ای بر آن اعمال می گردد، پایان کار میگیرد و شهرداری و نظام مهندسی گزارش نهایی آن را تایید میکنند.

مرادپور با عنوان این که رعایت و مدنظر قرار گرفتن اصول مناسب سازی در ساخت و سازهای جدید باید بصورت جدی پیگیری گردد، افزود: ما هیچ ضعف قانونی در رعایت مناسب سازی معابر و یا برخورد با تخلفات این حوزه نداریم؛ تنها باید نظارتهای کافی اعمال گردد.
وی با تاکید بر این که در حوزه ساختمانهای اداری خیلی از مدیران اعتقاد به بحث مناسب سازی معابر نداشتند و الان اعتقاد پیدا کرده اند و وضعیت درست شده است، گفت: علیرغم اهمیت مسائل مالی ولی رعایت این موضوع بیش تر به اعتقاد داشتن به لزوم مناسب سازی معابر و رعایت حقوق شهروندی برمیگردد. اگر این مسائل را رعایت کنیم هم شهر زیبا و هم ادارات خوبی خواهیم داشت.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با ابراز رضایت از روند اقدام برای مناسب سازی معابر اظهار داشت: ان شاء الله با همین سرعت پیش برویم و همه معابر را برای تردد افراد مختلف از جمله معلولان، سالمندان، کودکان و … مناسب سازی کنیم.
مرادپور با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید نسبت به مناسب سازی ساختمان بیمارستانهای دولتی نظارت داشته باشد و ظرف پنج تا شش ماه وضعیت آنها اصلاح گردد، خاطر نشان کرد: در مورد مطبهای خصوصی نیز نظام پزشکی باید نظارت داشته باشد.
وی گفت: شهرداریها میتوانند در همه موارد عدم رعایت مناسب سازی معابر، بعنوان سد معبر برخورد لازم را داشته باشد.
منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ دی ۹۷
638 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0