تشکیل کمیته مشترک برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در لرستان با حضور شهرداری خرم‌ آباد و سازمان نظام ‌مهندسی؛

تشکیل کمیته مشترک برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در لرستان

کمیته مشترک شهرداری خر م‌آباد و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان لرستان برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در این استان تشکیل می گردد.

کد خبر: 961212002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ - ۷:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، کمیته مشترک شهرداری خر م‌آباد و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان لرستان برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در این استان تشکیل می گردد.

تشکیل کمیته مشترک برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در لرستان

تشکیل کمیته مشترک برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در لرستان

تشکیل کمیته مشترک برای اجرای  طرح مجریان ذی‌ صلاح در لرستان

نشست هیئت ۴ نفره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان در محل معاونت عمرانی استانداری این استان برگزار گردید. این نشست با حضور رضا آریایی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، موسوی مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان، علی، علی خانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، منوچهر ماهرو بختیاری ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان و رشیدی شهردار خرم‌ آباد امروز در محل معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار و تصمیمات ذیل اتخاذ شد.
در مورد پیشنهاد سازمان نظام مهندسی مبنی بر اعمال ضرایب و تعداد کار برای هر شهرستان، مقرر گردید سازمان نظام مهندسی پیشنهادات لازم در مورد این موضوع را جمع بندی کند تا در نشست آتی در مورد آن تصمیم گیری گردد.
کمیته ‌ای مشترک بین سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان و شهرداری خرم ‌آباد به نمایندگی از شهرداران استان برای تهیه مقدمات و فرآیندهای لازم برای اجرایی شدن خدمات مجریان ذی‌ صلاح از ابتدای سال نود و هفت در استان تشکیل گردد.

تشکیل کمیته مشترک برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح در لرستان

در خصوص معضل دو نقشه‌ ای بودن ساخت ‌و سازها در سطح استان مقرر گردید کارگروهی از کارشناسان دستگاه ‌های عضو کمیته ۴ نفره تشکیل و برای این موضوع راهکارهای مناسب ارائه گردد و پیشنهادها بعد از تصویب در کمیته ۴ نفره اجرایی خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۶
871 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0