سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نشست یک‌روزهای با حضور نمایندگان رسمی نظام‌های استانی برگزار می‌کند

برگزاری نشست آشنایی با آخرین تغییرات بخشنامه ۳/۱۴ و صدور مفاصا حساب

نشست یک‌روزه‌ای توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور نمایندگان جهت رفع ابهامات و مشکلات صنف در خصوص بخشنامه 3/14 تامین اجتماعی و سرفصل‌های مرتبط با صدور مفاصا حساب برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های فعال برگزار خواهد شد. جهت بررسی و پیگیری پرونده‌های مرتبط و حل مشکلات اعضا در سطح استان کارگروه بیمه و مالیات در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تشکیل‌شده است. این نشست باهدف تعامل، آموزش و در اختیار گذاشتن تجربیات این کارگروه برای نمایندگان رسمی نظام‌های استانی با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: 5429 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ دی ۹۵ - ۶:۲۹ ب.ظ

نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان‌ها، چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه در نشست یک‌روزه آشنایی با آخرین تغییرات بخشنامه ۳/۱۴ تامین اجتماعی و سرفصل‌های مرتبط با صدور مفاصا حساب حضور خواهند یافت.

برگزاری نشست آشنایی با آخرین تغییرات بخشنامه

برگزاری نشست آشنایی با آخرین تغییرات بخشنامه

برگزاری نشست آشنایی با آخرین تغییرات بخشنامه

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، نشست یک‌روزه‌ای توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور  نمایندگان جهت رفع ابهامات و مشکلات صنف در خصوص بخشنامه ۳/۱۴ تامین اجتماعی و سرفصل‌های مرتبط با صدور مفاصا حساب برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های فعال برگزار خواهد شد.

جهت بررسی و پیگیری پرونده‌های مرتبط و حل مشکلات اعضا در سطح استان کارگروه بیمه و مالیات در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تشکیل‌شده است. این کارگروه طی جلسات کارشناسی متعدد با سازمان تامین اجتماعی و هماهنگی با کارشناسان محترم آن سازمان، ۳۰ عنوان موضوعات قرادادی مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات را به بخشنامه ۱۴/۳ جدید درآمد اضافه کرد.

با توجه به درخواست‌های مکرر استان‌ها نشستی مشترک باهدف تعامل، آموزش و در اختیار گذاشتن تجربیات این کارگروه برای نمایندگان رسمی نظام‌های استانی با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار خواهد شد.

به‌این‌ترتیب نماینده هر استان قادر خواهد بود از طریق آشنایی با آخرین تغییرات اعمال‌شده در سرفصل‌های صدور مفاصا حساب، اطلاعات کسب‌شده را به اعضای نظام استانی خود منتقل کند.

نشست کارگروه بیمه و مالیات روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و از تمامی نظام‌های استانی دعوت می‌شود از طریق نماینده رسمی خود بررسی و رسیدگی به مسائل مالیاتی و بخشنامه ۱۴/۳ را در سطح استان‌ها امکان‌پذیر سازند.

برگزاری نشست آشنایی با آخرین تغییرات بخشنامه

منبع: روابط عمومی سازمان

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۵
1054 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0