پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها کنفرانس ملی

پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸

پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸ برگزار می شود.

کد خبر: 190808005 تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 آگوست 19 - 1:33 ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سطح برگزاری: ملی و بین المللی

اطلاعات برگزاری همایش

پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

پنجمین کنفرانس ملی  و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان
امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاري: اصفهان –  دانشگاه اصفهان – تالار پیامبر اعظم

حوزه های تحت پوشش:   کامپیوتر، IT  
تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 30 بهمن 1398

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: 15 آبان 98

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  30 دی 98

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر سید امیر حسن منجمی ، دکتر امیر قمرانی ، دکتر پریسا دارویی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37932127-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgco2020[at]res.ui.ac.ir

پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

محورهای همایش
  • تحلیل‌های روانشناختی
  • درمان و ارتقاء سلامت روانی
  • سواد رسانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان
  • پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
  • ملاحظات حقوقی
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای
  • شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌
  • مدل کسب و کار و درآمدزایی
  • مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی
  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
  • رویکردهای هوش محاسباتی
  • نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
  • تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
  • بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
  • واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری
  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
  • بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
  • روایت و بازی‌نامه‌نویسی
  • بازی‌های جدّی  (Serious Games)
  • بازی‌نمایی  (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
    •         خانواده
    •         درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
    •         فرهنگ، تاریخ و ادبیات
    •         آموزش و یادگیری
    •         تبلیغات
    •         هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
    •         فقه و اخلاق
    •         توسعه‌ی صنعت گردشگری
    •         درمان اختلالات جسمی
    •         توانبخشی شناختی
    •         ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    •         ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

منبع: کنفرانس یاب

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
8 آگوست 19
541 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0