برگزاری اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه‌ و شهرسازی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان داشت؛

دولت سیاست جدیدی برای بازار مسکن ندارد/برگزاری اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه‌ و شهرسازی

فرج الله رجبی عنوان کرد: متأسفانه دولت تنها به پرداخت تسهیلات مسکن تکیه کرده و همین موضوع زمینه ‌ساز افزایش قیمت مسکن شده است.

کد خبر: 970231014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرج الله رجبی عنوان کرد: متأسفانه دولت تنها به پرداخت تسهیلات مسکن تکیه کرده و همین موضوع زمینه ‌ساز افزایش قیمت مسکن شده است.

برگزاری اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه‌ و شهرسازی

برگزاری اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه‌ و شهرسازی

دولت سیاست جدیدی برای بازار مسکن ندارد/برگزاری اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت  راه‌ و شهرسازی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، با عنوان این که یکی از اصلی ‌ترین علل افزایش قیمت مسکن در بازار، نبود سیاست دقیق مسکنی از سوی دولت است، افزود: متأسفانه دولت تا به امروز هیچ سیاستی درباره بازار مسکن و این که چه تعداد واحد مسکونی نیاز است را ارائه نکرده است.
رجبی تصریح کرد: کمیسیون‌ عمران بزودی موضوع بازار مسکن و بررسی افزایش قیمت آنرا با مسئولان وزارت راه وشهرسازی بررسی می‌ کند.
وی با عنوان این که متأسفانه دولت تنها به پرداخت تسهیلات مسکن در سال ‌های اخیر فکر کرده است، اظهار داشت: سیاست ‌گذاری پرداخت تسهیلات بدون ساخت و ساز، زمینه‌ ساز افزایش قیمت مسکن خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اکنون بازار مسکن با افزایش تقاضا روبرو شده و این در حالیست که هیچ سیاست کنترل شده ‌ای در این بازار از طرف دولت دیده نمی ‌شود.
اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه و شهرسازی برگزار می گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با عنوان این که دور جدید مذاکرات حول بخش نامه‌ های نظام مهندسی فردا بعد از ظهر برگزار می ‌گردد، تصریح کرد: فردا اولین نشست  مذاکره با وزارت راه و شهرسازی در مورد بهبود خدمات مهندسی، تعیین تکلیف قانونی برنامه‌ های نظام مهندسی و پرداخت نرخ خدمات توسط مالک بررسی می ‌گردد.

برگزاری اولین نشست مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه‌ و شهرسازی

رجبی خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش ساخت و ساز متأسفانه ورود دلالان به بازار نظام مهندسی افزایش یافته و همین موضوع سبب ایجاد مشکلاتی برای مهندسان شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۷
885 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0