مدیرکل شیلات استان گلستان مطرح کرد:

طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر استان گلستان اجرا میشود

به نقل از روابط عمومی شیلات استان گلستان، قدس علوی در جلسه با متقاضیان طرح پرورش ماهی در قفس بیان کرد: طرح پرورش ماهی در قفس و پن بعنوان یک طرح ملی و استانی، از جمله طرحهای مهم و تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی است که در کشور مطرح شده و سواحل دریای خزر استان گلستان نیز بعنوان ظرفیتی برای عملی کردن این طرح ملی انتخاب گردیده است.

کد خبر: 960412013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ - ۴:۳۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،، قدس علوی در جلسه با متقاضیان طرح پرورش ماهی در قفس بیان کرد: طرح پرورش ماهی در قفس و پن بعنوان یک طرح ملی و استانی، از جمله طرحهای مهم و تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی است که در کشور مطرح شده و سواحل دریای خزر استان گلستان نیز بعنوان ظرفیتی برای عملی کردن این طرح ملی انتخاب گردیده است.طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر استان گلستان

طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر استان گلستان

طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر استان گلستان

طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر استان گلستان

مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: باید تمام موانع از سر راه تولید کننده برداشته شود زیرا که هموار کردن مسیر برای تولیدکننده، افزایش سطح تولید و در نتیجه ارتقاء سطح سودآوری برای منطقه را بهمراه خواهد داشت.
معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان گلستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از روند پیشرفت این پروژه تاکنون پرداخت و گفت: از چند شرکت متقاضی برای طرح پرورش ماهی در قفس و پن، دو شرکت تعاونی پیوند و پره گلستان که به نظام مهندسی معرفی گردیده اند، تاکنون اقدامی در این زمینه نکرده اند که در آینده ای نزدیک با پی گیری و هم کاری معاونت صید و صیادی این اداره کل، وضعیت شروع بکار این دو شرکت مشخص خواهد شد.


سقلی با اشاره به این که روند پیشروی پروژه در برخی شرکتها به کندی پیش میرود، عنوان کرد: آخرین اخطار در مورد شروع عملیات اجرایی پروژه به برخی شرکتها که پروانه تاسیس دریافت نموده‌اند، داده شده است و چنان چه عملیات اجرایی شروع نشد با هماهنگی سازمان نظام مهندسی نسبت به ابطال پروانه تاسیس اقدام می شود.
وی خاطر نشان کرد: بزودی و در نشستی با شرکت امور آب منطقه ای، طرح پرورش ماهی در قفس و پشت سدها در حوزه آب منطقه ای نیز تعیین تکلیف میشود.
طرح پرورش ماهی در قفس و پن، بعنوان طرح ملی اقتصاد مقاومتی در شیلات گلستان، با هدف کمی هشت هزار تن تولید در افق ۱۴۰۴، مطرح گردیده است.
منبع : خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۶
1252 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0