منابع آبی خوبی داشتیم، ولی نتوانستیم مدیریت کنیم ریاست سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان مطرح کرد:

هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی خوزستان جویای کار هستند

محمدرضا بهبهانی ‌نژاد عنوان داشت: در حال حاضر نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بالغ ‌بر چهارده هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری در رشته‌های مختلف کشاورزی دارد که از این تعداد هشت هزار و پانصد نفر از این اعضا جویای کار هستند.

کد خبر: 961206033 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۳:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،محمدرضا بهبهانی ‌نژاد عنوان داشت: در حال حاضر نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بالغ ‌بر چهارده هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری در رشته‌های مختلف کشاورزی دارد که از این تعداد هشت هزار و پانصد نفر از این اعضا جویای کار هستند.

هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی خوزستان جویای کار هستند

هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی خوزستان جویای کار هستند

هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی  خوزستان جویای کار هستند

وی، با اشاره به فرارسیدن پنجم اسفند و تقارن بزرگداشت خواجه‌ نصیرالدین طوسی با روز مهندس، ادامه داد: امروزه مهندسان کشاورزی در اقتصاد و استقلال کشور نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.
بهبهانی نژاد افزود: به‌ طور حتم افزایش کمی و کیفی تولید در بخش کشاورزی با بهره‌ گیری از توان و دانش مهندسان کشاورزی و استفاده از تفکرات و دیدگاه‌ های فارغ‌التحصیلان این رشته موجب افزایش بازده محصولات کشاورزی میگردد.
وی با اشاره به این که با ایده و دانش تخصصی مهندسان کشاورزی می ‌توان اهداف و سیاست ‌های بخش کشاورزی را محقق کرد، ادامه داد: رونق تولیدات کشاورزی، خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، فراهم کردن زمینه ‌های امنیت غذایی و استقلال در کشور همه در سایه ‌بالا بودن تخصص و دانش حوزه کشاورزی محقق می‌ شود.
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با عنوان این که تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی از طرف مقام معظم رهبری مورد تأکید قرارگرفته است، تصریح کرد: مهندسان کشاورزی به ‌عنوان پل ارتباطی میتوانند آخرین یافته‌ های علمی را به کشاورزان و مزارع و باغات کشاورزی منتقل کنند و زمینه‌ ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی باشند.
وی با تأکید بر جایگاه مهندسان کشاورزی در ایجاد امنیت غذایی، اظهار داشت: مهندسان کشاورزی به علت برخورداری از تحصیلات دانشگاهی می‌ توانند بخش کشاورزی را بیش از پیش علمی و تخصصی کنند.

هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی خوزستان جویای کار هستند

ریاست سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با اشاره به قطب بودن خوزستان در حوزه محصولات کشاورزی، گفت: در حال حاضر نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیش از چهارده هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری در رشته ‌های مختلف کشاورزی دارد که از این تعداد هشت هزار و پانصد نفر از این اعضا جویای کار هستند.
وی با اشاره به این که سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، خانه همه اعضای این سازمان است، افزود: همه تلاش خود را در جهت ارتقاء جایگاه مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌ زیست بکار میگیریم.

منبع : ایران اکوتومیست

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
945 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0