استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری

استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری

استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری ، است. از تعدادی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بعنوان مهندس نمونه با اهدای لوح یادبود با امضای استاندار قم تجلیل گردید

کد خبر: 001209016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۱۰:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری ، است. از تعدادی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بعنوان مهندس نمونه با اهدای لوح یادبود با امضای استاندار قم تجلیل گردید

استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری

استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری
استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری است
رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد: استفاده از تخصص کارشناسان، تنها راه گذار از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری است.
مراسم گرامی‌داشت روز مهندس صبح پنجم اسفندماه هم‌زمان با روز بزرگ‌داشت حکیم خواجه نصیرالدین طوسی با حضور استاندار قم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و هم‌چنین روسا و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان و معدن استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار گردید.
عباس خرمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با گرامی‌داشت روز مهندسی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در بخش‌های مختلف بیان کرد: استفاده از تخصص کارشناسان و مهندسی کردن تولیدات کشاورزی تنها راه گذر از کشاورزی معیشتی به کشاورزی صنعتی و تجاری است.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان بزرگ‌ترین تشکل تخصصی بخش کشاورزی و مرجع صدور مجوز واحدهای تولیدی این بخش، عهده دار مسئولیت انتقال دانش به واحدهای تولیدی و ساماندهی و بازآموزی فارغ التحصیلان کشاوری، منابع طبیعی، محیط زیست و صنایع غذایی است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان ادامه داد: در سال‌های اخیر هماهنگی مطلوبی با برخی دستگاه ‌های اجرایی علی الخصوص سازمان جهاد کشاورزی استان بوجود آمده است.
مشکل اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی، ضرورت توجه به کشاورزی پایدار و مهندسی کردن تولید و کاهش مصرف سموم و کودهای کشاورزی از دیگر محورهای سخنان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بود.
وی در خاتمه با اشاره به تصویب قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در اجرای این قانون و ساماندهی کارشناسان محیط زیست، گفت: بایستی با بهره گیری از ظرفیت قانونی بوجود آمده از وجود فارغ التحصیلان محیط زیست برای حل معضلات زیست محیطی استان استفاده کرد.
در این مراسم سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم ضمن تبریک روز مهندسی، به اهمیت جایگاه نهادهای مردم نهاد در ارائه خدمات فنی به مردم اشاره کرد و بر ضرورت سرعت بخشیدن به رسیدگی به درخواست‌های مردم تاکید کرد.
شاهچراغی هم‌چنین با اشاره به لزوم بومی سازی فنون روز دنیا در امور مهندسی با توجه شرایط اقلیمی و فرهنگی کشور، بر مهندسی کردن فرایند تولید و رفع مشکلات و موانع صدور مجوزهای واحدهای تولیدی تاکید کرد.
در خاتمه این مراسم، از تعدادی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بعنوان مهندس نمونه با اهدای لوح یادبود با امضای استاندار قم تجلیل گردید.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
559 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0