اطلاعیه کمیته اجرایی الکامپ بیست و دوم؛

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: اول آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام استارتاپ‌ها در الکامپ است

استارتاپ ها تا پایان وقت اداری یکم آذرماه مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست خود برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ اقدام کنند.

کد خبر: 960507019 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آبان ۹۵ - ۱۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، سازمان نظام مهندسی کامپیوتر کشور در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا ضمن اختصاص سالنی مجزا به این بخش از فعالان صنعت فاوای کشور، زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است. اول آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام استارتاپ‌ها در الکامپ است

کسب و کارهایی می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند که کم‌تر از سه سال از آغاز کار آنها گذشته و فعالیت آنها فناورانه و نوآورانه باشد.
کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ را کسب خواهند کرد و سازمان نظاممهندسی کامپیوتر به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه‌های حضور و تجهیز سالن استارتاپ‌ها را برعهده خواهدگرفت.
اول آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام استارتاپ‌ها در الکامپ است

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر

همچنین سازمان نظام مهندسی کامپیوتر، ۱۰ استارتاپ برتر حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ اعزام خواهد کرد.
براین اساس تاکنون بیش از ۲۵۰ استارتاپ برای حضور در نمایشگاه الکامپ اعلام آمادگی کرده‌اند و سایر علاقه مندان جهت ثبت نام در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ طبق دستورالعمل اقدام کنند:
در ابتدا موسس یا موسسان استارتاپ، با ورود به این آدرس ملزم به تکمیل پروفایل خود در سه بخش مشخصات فردی، حرفه‌ای و اطلاعات استارتاپ هستند.
سپس از طریق نام کاربردی و رمز عبور می توانند فرم مربوط به درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ سال جاری را تکمیل و ارسال کنند. ارزیابی متقاضیان صرفا از طریق بررسی پروفایل موسسان و استارت‌آپ انجام می‌شود، لذا در تکمیل دقیق اطلاعات کوشا باشید.

اول آذرماه آخرین مهلت ثبت‌نام استارتاپ‌ها در الکامپ است

منبع: روابط عمومی

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۵
1332 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0