شفاف‌ سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس آخوندی در جمع خبرنگاران پارلمانی بیان داشت:

شفاف‌ سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

عباس آخوندی با اشاره به اصلاحاتی که قرار است در سازمان نظام مهندسی ساختمان پی گیری گردد، بیان کرد: ابهاماتی در این رابطه وجود داشت که در نشست کمیسیون عمران مجلس، توضیحاتی در باره این ابهامها به نمایندگان ارائه گردید.

کد خبر: 970218004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عباس آخوندی با اشاره به اصلاحاتی که قرار است در سازمان نظام مهندسی ساختمان پی گیری گردد، بیان کرد: ابهاماتی در این رابطه وجود داشت که در نشست کمیسیون عمران مجلس، توضیحاتی در باره این ابهامها به نمایندگان ارائه گردید.

شفاف‌ سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

شفاف‌ سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

شفاف ‌سازی ابهامات  مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس/ اظهار نظری در باره تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: این ابهامات در باره منع پذیرش منافع متعارض، نحوه ارجاع کار و اجرای کار نظارت، فعالیت مهندسان و وجوهی که نباید از مردم گرفته شود، بود که در باره این موضوعات توضیحاتی به اعضای کمیسیون عمران مجلس ارائه گردید.
وی تصریح کرد: هم چنین در این نشست، گزارشی از عملکرد مسکن مهر ارائه گردید که مقرر گردید پیگیری ‌های لازم در این رابطه صورت پذیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مخالف تحقیق و تفحص از مسکن مهر است، افزود: من اظهار نظری در باره تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم و تصمیمگیری در خصوص این موضوع بعهده مجلس است.

شفاف‌ سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

وزیر راه با اشاره به مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر در نشست کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان ساخت: برخی از نمایندگان مجلس درخواست داشتند که بررسی جامعی در رابطه با مسکن مهر انجام گردد و ما هم عنوان کردیم که همه اطلاعات مربوط به این طرح موجود است و وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد که این اطلاعات را در اختیار نماینده هایی که مایل هستند، قرار دهد.

منبع : اقتصاد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۷
966 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0