واقعیت‌ هایی‌تلخ ‌در مورد ‌فضاهای‌ آموزشی استان ‌کردستان مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت:

واقعیت‌ هایی‌تلخ ‌در مورد ‌فضاهای‌ آموزشی استان ‌کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به این که صد و ده ساختمان آموزشی در کردستان تخریبی است، عنوان داشت: آموزش و پرورش کردستان دو هزار و هفتصد و پنجاه ساختمان در اختیار دارد که از این تعداد نهصد مورد به تعمیر اساسی و مقاوم سازی ساختمان نیاز دارد و هشتصد واحد هم از استاندارد های مورد تایید نظام مهندسی برخوردار نیست.

کد خبر: 970618007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ شهریور ۹۷ - ۷:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز  _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به این که صد و ده ساختمان آموزشی در کردستان تخریبی است، عنوان داشت: آموزش و پرورش کردستان دو هزار و هفتصد و پنجاه ساختمان در اختیار دارد که از این تعداد نهصد مورد به تعمیر اساسی و مقاوم سازی ساختمان نیاز دارد و هشتصد واحد هم از استاندارد های مورد تایید نظام مهندسی برخوردار نیست.

واقعیت‌ هایی‌تلخ ‌در مورد ‌فضاهای‌ آموزشی استان ‌کردستان

واقعیت‌ هایی‌تلخ ‌در مورد ‌فضاهای‌ آموزشی استان ‌کردستان

واقعیت‌ هایی‌تلخ ‌در مورد ‌فضاهای‌ آموزشی  استان ‌کردستان

رشید قربانی در نشست شورای آموزش و پرورش استان، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش کردستان دو هزار و هفتثد و پنجاه ساختمان در اختیار دارد که صد و دوازده مورد از آن ها اداری و بقیه فضای آموزشی، تربیتی و ورزشی است.
قربانی یاد آور شد: از این تعداد نهصد مورد به تعمیر اساسی و مقاوم سازی ساختمان نیاز دارد و هشتصد واحد هم از استانداردهای مورد تایید نظام مهندسی برخوردار نیست.
وی ادامه اد: در حال حاضر صد و پنحاه و پنج فضای آموزشی در دست ساخت در استان داریم که هم توسط خیرین و هم با اعتبارات ملی و استانی توسط سازمان نوسازی مدارس در دست ساخت است که مقرر گردیده تا اوایل مهر نود و هفت، چهل و پنج فضا تحویل داده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: صد و ده ساختمان آموزشی در حال حاضر تخریبی و در وضعیت بدی هستند که برخی از آن ها بلااستفاده مانده ولی تعدادی هم به ناچار، مورد استفاده آموزش و پرورش است.

واقعیت‌ هایی‌تلخ ‌در مورد ‌فضاهای‌ آموزشی استان ‌کردستان

وی با اشاره به این که مدارس روستاهای استان مشکلی ندارند و عمده مشکلات مربوط به حاشیه شهرهاست، تاکید کرد: برای تکمیل صد و پنجاه فضای آموزشی در دست ساخت، طبق قیمت‌های امروز صد و سی و شش میلیارد تومان نیاز است.
قربانی مطرح کرد: صد و پنجاه احداث مدرسه دیگر در استان لازم است که بطور میانگین صد و پنجاه و پنج میلیارد تومان مورد نیاز است.

منبع : تابناک کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ شهریور ۹۷
856 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0