برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسی در سنندج ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی اداره کل راه و شهرسازی استان

برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسی در سنندج

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانیهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در این استان برگزار می گردد.

کد خبر: 970219014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانیهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در این استان برگزار می گردد.

برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسی در سنندج

برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسی در سنندج

آزمون کسب پروانه اشتغال مهندسی در سنندج  برگزار می گردد

خالد اصلانی عنوان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان بمنظور اخذ پروانه اشتغال در روز‌های ۵ شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم اردی بهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر، بصورت هم زمان با سراسر کشور در سنندج برگزار می گردد.
اصلانی با اشاره به شرکت ۲ هزار و ششصد و پنجاه و نه نفر در این آزمون، گفت: این آزمون در ۷ رشته معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برگزار می گردد.
وی اظهار داشت : شرط قبولی در آزمون کسب حد نصاب لازم یعنی امتیاز بیش از پنجاه است که افراد حائز شرایط قبولی، با رعایت سایر ضوابط و مقررات می‌ توانند پروانه اشتغال بکار مهندسی از وزارت راه و شهرسازی اخذ کنند.
لازم به ذکر است؛ کارت شناسایی آزمون ورود به حرفه مهندسان از طریق وب سایت به آدرس www.inbr.ir
طی   روز‌های ۱۷ تا ۱۹ اردی بهشت ماه توزیع می گردد.
به گزارش از سازمان اداری و استخدامی کشور، متقاضیان استخدام در دستگاه ‌های اجرایی می‌ توانند با شرکت در این آزمون، در صورت قبولی طبق سهمیه‌ های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، جواز استخدام در دستگاه‌ مربوطه را کسب کنند.

برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسی در سنندج

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از روز یک شنبه بیست و سوم اردی بهشت ماه نود و هفت شروع می‌ شود و علاقه مندان می ‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ضمن دریافت دفترچه راهنمای آزمون، بعد از مطالعه نسبت به نام‌نویسی شرکت در این آزمون اقدام نمایند.
آخرین مهلت ثبت نام تا تاریخ سی و یکم اردی بهشت ماه نود و هفت تعیین شده است و مهلت نام‌نویسی بهیچ وجه تمدید نخواهد شد.
در این آزمون نه دستگاه اجرایی با تعداد هجده هزار و دویست و هفت سهمیه استخدامی حضور دارند و وزارت آموزش و پرورش (تمامی استان ‌ها)، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌ های اجرایی هستند که از طریق این آزمون نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب خواهند کرد.

منبع : بازار کار

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اردیبهشت ۹۷
1097 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0