دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با رییس و هیات مدیره سازمان جلال الدین سلیمی

دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با رییس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

هم‌زمان با گرامیداشت روز ملی مهندس، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان در راستای گسترش تعاملات بانک و سازمان نظام مهندسی با رییس و هیات مدیره این سازمان دیدار و از جامعه مهندسین استان تقدیر نمود.

کد خبر: 971207011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ - ۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هم‌زمان با گرامیداشت روز ملی مهندس، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان در راستای گسترش تعاملات بانک و سازمان نظام مهندسی با رییس و هیات مدیره این سازمان دیدار و از جامعه مهندسین استان تقدیر نمود.

دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با رییس و هیات مدیره سازمان

دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با رییس و هیات مدیره سازمان

دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب  بانک مسکن استان کردستان با رییس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

در این دیدار سلیمی، بر نقش مهندسان در ایجاد ساختمان‌های امن و زیبا تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین موضوع افراد هر جامعه ای محل سکونت آن هاست که باید محیطی امن، آرام، با رعایت مسائل زیست‌محیطی توأم با فضای شهری مبتنی بر مناسب ‌سازی مبلمان شهری باشد و این مهم جز با تفکرات مهندسین کارآمد محقق نخواهد شد.
وی با عنوان این که جامعه مهندسی یک مجموعه خیلی ارزشمند از زنجیره مختلف رشته‌ها و گرایش ‌ها شامل شهرسازی، معماری، سازه، برق، تأسیسات، نقشه‌برداری و ترافیک است، ادامه داد: کارکرد این مجموعه‌ها، یک سازمان اجتماعی را تشکیل می‌ دهد به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان که در بالا رفتن کیفیت زندگی و سطح رفاه و آسایش شهروندان خیلی مؤثر است و ایفای این امر به عنوان یک مسوولیت اجتماعی بر دوش مهندسان است.
مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان، با ابراز خرسندی از ارایه خدمات مالی و بانکی، بانک مسکن به اعضای سازمان نظام مهندسی استان تصریح کرد: در این مدت بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی تعاملات و همکاری‌های خیلی ارزنده ای داشته است و علت بر ارتباط بسیار قوی و مستحکم این ۲ سازمان با هم است که امیدوار هستیم در آینده بتوانیم با مشارکت مالی در پروژه های عمرانی سازمان نظام مهندسی، خدمات مالی و بانکی ویژه ای را به جامعه مهندسین استان ارایه دهیم.
در ادامه این دیدار، محمودی – ریاست سازمان نظام مهندسی استان ضمن تقدیر از حضور مدیران بانک مسکن در روز مهندس گفت: سازمان نظام مهندسی و اعضای آن همواره خدمات ویژه ای را از بانک مسکن اخذ کرده اند و لازم است از شاهمرادی – ریاست شعبه آبیدر سنندج و کارکنان این شعبه در جهت ایجاد تعامل خیلی سازنده با اعضای سازمان، قدردانی کنم.
در خاتمه این دیدار، مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با اهدای هدایایی به رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، از جامعه مهندسین استان در روز مهندس تقدیر به عمل آورد.
منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۷
903 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0