طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان نخستین بانوی مدیر عامل خانه مطبوعات استان

طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان

خانم سمانه سالاری مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی بعنوان نخستین بانوی مدیر عامل خانه مطبوعات استان انتصاب گردید.

کد خبر: 960823011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶ - ۸:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  خانم سمانه سالاری مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی بعنوان نخستین بانوی مدیر عامل خانه مطبوعات استان انتصاب گردید.طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان

طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان

طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان

 

طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی طی مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان برگزار شد.
احمد محبی هفدهم آبان ماه جاری در نشست تودیع و معارفه مدیر عامل جدید خانه مطبوعات استان و جلسه آسیب شناسی حضور استان خراسان جنوبی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور ضمن تقدیر و تشکر از خانه مطبوعات استان، گفت: اتفاقات خوبی در این دوره از نمایشگاه مطبوعات رخ داد و قدم‌ های رو به جلویی از طرف خانه مطبوعات استان برداشته شد.
وی با اشاره به این که وقتی به یک پروژه بزرگ میرسیم لازم است همه برای برگزاری باشکوه آن سعی کنیم ادامه داد: حضور استان ها در نمایشگاه مطبوعات را فرصت مغتنمی برای گفت و گو و همدلی میان رسانه ها و مسئولین و مردم با تمام سلایق دانست و تصریح کرد: پس لازم است هر سال با کیفیت بهتری برگزار گردد.
وی در ادامه همگرایی و با هم بودن را راه پیشرفت و حل چالشهای جامعه مطبوعاتی استان ذکر کرد و همراهی کلیه صاحبان رسانه و ایده و فکر این عرصه برای ارتقای وضعیت پیش رو را و حضور بهتر در نمایشگاههای آتی را خواستار شد.

طراحی و راه اندازی شبکه نظام نت ویژه مهندسان


محبی عنوان کرد: خانه مطبوعات یک نهاد کاملا صنفی بوده و می‌ بایست پی گیری مطالبات اهالی رسانه را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: فرصتی که با اعتماد اصحاب رسانه در اختیار شما قرار گرفته را باید مغتنم شمرد پس لازم است در مسیر خدمات رسانی و حل مشکلات خبرنگاران تا جاییکه در توان و ظرفیت است سعی کنید.
وی یاد آور شد: اکنون فضای همدلی، نشاط و امیدواری در خانه مطبوعات استان حاکم است و امیدوار هستیم در این دوره قدم های موثری در زمینه توسعه رسانه ها برداشته شود.
وی در خاتمه خواستار وحدت بیش تر اصحاب مطبوعات استان شد و از تلاشهای ارزنده غلام رضا لر مدیر عامل قبلی خانه مطبوعات استان تشکر کرد و از سمانه سالاری مدیر عامل جدید خانه مطبوعات خواستار سعی مضاعف جهت رفع کاستیهای موجود در عرصه مطبوعات استان خراسان جنوبی شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۶
1167 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0