رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:مسئولیت داشتن در نظام اسلامی ایران دارای ارزش بسیار بالایی است

کد خبر: 466 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۹۵ - ۳:۵۵ ق.ظ
خبرگزاری شبستان:رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تاکید بر استمرار سیاست تقویت حوزه های قضایی بویژه حوزه های محروم، افزود: مسئولیت داشتن در نظام اسلامی ایران دارای ارزش بسیار بالایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قضایی شهرستان فیروزه در جمع مردم و مسئولان این منطقه با اشاره به تلاش مجموعه قضایی استان با هدف ارتقاء رضایتمندی های عمومی از مجموعه قضایی افزود: در همین راستا اقدامات متعددی صورت پذیرفته و یکی از این اقدامات ایجاد تغییرات مدیریتی با هدف افزایش توانمندی ها و روحیه نشاط و شادابی در مجموعه قضایی می باشد.

 

وی با اشاره به تغییرات گسترده در دست اجرای دادگستری استان افزود: با اهداف متعالی پیش گفته که قطعاً دارای محاصن بسیار زیادی نیز می باشد در حال تدارک بیش از ۲۰۰ جابجایی در سطح استان هستیم که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری ارزش مسئولیت در نظام اسلامی را بسیار بالا دانست و افزود: اصالت این مسئولیت ها در خدمت به مردم و در مسیر اعتلای کشور اسلامی ایران است، بنابراین مردم از مسئولان توقع خدمت صادقانه و بی منت دارند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی وجود امنیت را یکی از مهمترین نیازهای جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بحمدالله با تلاش مضاعف مسئولان و بصیرت و هوشیاری مردم شاهد استقرار امنیت پایدار در سطح استان هستیم .

 

وی با اشاره به اقدامات دادگستری استان طی مدت اخیر افزود: علی رغم مشکلات موجود توانستیم در بحث کاهش موجودی ها بیش از ۷۰ هزار پرونده را علاوه بر رسیدگی های معمول، کاهش دهیم و از سویی با بهره گیری از ظرفیت های موجود قانونی ورودی پرونده ها نیز کنترل شد.

 

حجت الاسلام مظفری شأن منصب قضا را بسیار بالا دانست و افزود: شخصیتهای بسیار باارزش و اولیاء الهی عهده دار این منصب بوده اند و حرکت در این مسیر افتخار ما است. .

منبع: خبرگزاری شبستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۵
1140 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0