نقشه های ژئوفیزیک

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران :ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد

ایران تنها کشوری است که نقشه های ژئوفیزیک هوایی ندارد و این در شرایطی است که رتبه حدود دوازدهمی معدنی را در جهان دارد و از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است که در قسمت معدنی همچنان بکر مانده است.

کد خبر: 4522 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ دی ۹۵ - ۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نادعلی اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسیمعدن ایران در جلسه هم اندیشی با اعضای هیات مدیره و فعالان بخش معدنی استان زنجان، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی معدن از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در این ۱۳ سال فعالیت خوبی داشته است.ایران تنها کشور بدون نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی

ایران تنها کشور بدون نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی

نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی

ایران تنها کشور بدون نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی

اسماعیلی بر ضرورت نظارت بیشتر بر کارکرد مهندسان معدن تاکید کرد و گفت: برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده باید نسبت به نظارت مناسب اقدام کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ایران یکی از اقدامات مثبت سازمان را بازدید از استان ها برشمرد و تاکید کرد: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته هرچند برخی مسائل هنوز مغفول مانده است. دستاوردهای خوب از سفرهای استانی حاصل شده است.

اسماعیلی بهره بردن از ظرفیت فکری کمیته های تخصصی را لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره باید تلاش کنند تنها برای اجرای تفکرات کارشناسی این کمیتهها اقدام و همچنین ظرفیت فکری بازرسان و شورای انتظامی بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری آنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ دی ۹۵
1494 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0