استان فارس:

برگزاری مجمع عمومی سالیانه سازمان نظام مهندسی کامپیوتر استان فارس

دوازدهمین مجمع عمومی سالیانه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس برگزار شد.

کد خبر: 3865 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۹۵ - ۱۲:۵۳ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سه شنبه ۹۵/۰۹/۳۰ سالن اجلاس پارک علم و فناوری استان فارس در شهر شیراز، میزبان فعالان حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس بود تا سازمان نصر فارس دوازدهمین مجمع عمومی سالیانه نوبت(دوم) خود را برگزار کند.برگزاری مجمع عمومی سالیانه نظام مهندسی کامپیوتر فارس

برگزاری مجمع عمومی سالیانه نظام مهندسی کامپیوتر فارس

برگزاری مجمع عمومی سالیانه

برگزاری مجمع عمومی سالیانه نظام مهندسی کامپیوتر فارس

این مراسم ساعت ۹:۰۰ صبح با حضور اعضای هیات مدیره و اعضای سازمان نصر فارس با حضور مهمانان ویژه برگزار شد. ناصر شمس معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و هاشمی مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، نصیری معاونت فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان فارس در این مجمع حضور داشتند.
در ابتدای مراسم جلسه توجیهی وام وجوه اداره شده توسط نماینده وزارت ارتباطات صندوق وام وجوه اداره شده جناب آقای مهندس غلامی برگزار شد و ایشان ضمن توضیحات در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام به سوالاتی که اعضای سازمان در خصوص وام وجوه اداره شده داشتند، پاسخ داد.
پس از آن مراسم پذیرایی از حاضران انجام شد و اعضای صنف در فضایی صمیمی و دوستانه در محوطه بیرونی سالن با یکدیگر به گفتگو پرداختند.
سپس شمس معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به جایگاه دعوت شدند و ایشان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع تخصصی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، در مورد کاهش تصادفات در سطح شهر به علت نصب دوربین های مداربسته و پروژه های IT آینده این معاونت و کمکهایی که اعضای سازمان برای این پروژه  می توانند انجام  دهند توضیحاتی ارائه کرد.
پس از آن هیات رئیسه جلسه مجمع عمومی دوازدهم، به ریاست رئیس هیات مدیره سازمان و یک نفر منشی و دو نفر ناظر تشکیل شد و گزارش مالی سازمان توسط خزانه دار سازمان ارائه شد. بعد از آن بازرس قانونی سازمان ، گزارش بازرسی را قرائت کرد و گزارش مالی سازمان نصر فارس منتهی به ۳۱/۶/۱۳۹۵ به تصویب اکثریت اعضا رسید. سپس روزنامه کثیرالانتشار سازمان به رای گذاشته شد و بدون تغییر، روزنامه خبر به عنوان روزنامه کثیرالانتشار سازمان نصر فارس با اکثریت آرا به تصویب رسید.
پس از تصویب گزارش مالی، از کارت عضویت کارشناسان و مشاوران برای اولین بار در کشور توسط نصر فارس رونمایی شد. سپس منظری ضمن تشکر از حضور اعضای هیات مدیره و اعضای سازمان گزارشی از عملکرد دبیرخانه ارائه کرد.
دوازدهمین مجمع عمومی سالیانه سازمان نصر فارس با دعوت از کاندیداهای بازرس جهت معرفی ادامه یافت. داوطلبان محمد حسن ارمی، ایمان موکری و رامین ماه پیکر بودند که از میان آنها رامین ماه پیکر با اکثریت آرا به عنوان بازرس اصلی و ایمان موکری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
پس از معرفی بازرس، در پایان مراسم تحلیف مشاوران دوره هشتم آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد. در این مراسم آقای مهندس احسان راهنما، نماینده مشاوران در هیات مدیره متن تحلیف را قرائت کرد و مشاوران فناوری اطلاعات در حالی که در سالن قیام کرده بودند، این سوگندنامه را امضا کردند.

برگزاری مجمع عمومی سالیانه نظام مهندسی کامپیوتر فارس

منبع: روابط عمومی سازمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۹۵
1296 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0