نشست هماهنگی سمینار بحران آب

نشست هماهنگی سیمنار بحران آب در اوز برگزار گردید

نشست هماهنگی سمینار بحران آب که با حضور پروفسور کردوانی پدر علم کویر شناسی ایران، 3 شنبه سوم مرداد در سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور مرکز اوز برگزار میشود، بیست و هفتم تیر در بخش داری اوز برگزار شد.

کد خبر: 960429002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ تیر ۹۶ - ۵:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، نشست هماهنگی سمینار بحران آب که با حضور پروفسور کردوانی پدر علم کویر شناسی ایران، ۳ شنبه سوم مرداد در سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور مرکز اوز برگزار میشود، بیست و هفتم تیر در بخش داری اوز برگزار شد.نشست هماهنگی سیمنار بحران آب در اوز

نشست هماهنگی سیمنار بحران آب در اوز

نشست هماهنگی سیمنار بحران آب در اوز

نشست هماهنگی سیمنار بحران آب در اوز

در این نشست آتش فراز بخش دار اوز، مهندس رضایی و مهندس کریمی ریاست نظام مهندسی و ریاست بسیج نظام مهندسی لارستان، رحمن زاده، عسکری و صالحی منتخبان شورای پنجم و جمعی از علاقمندان محیط زیست اوز حاضر بودند.
ابتدا فرهاد رحمن زاده هماهنگ کننده نشست بیان کرد: این سمینار با هم کاری جمعی از دوست داران محیط زیست اوز، بسیج نظام مهندسی، بخش داری و دانشگاه پیام نور مرکز اوز برگزار میشود.
آتش فراز بخش دار اوز ضمن یادآوری یاد شهدا و دعوت از شهروندان جهت شرکت در آئین تشییع و تدفین شهدای گمنام، پروفسور کردوانی را از شخصیتهای جهانی و ملی در مباحث کویر شناسی و آب و خاک دانست. بخش دار بموضوع بحران آب بویژه در مورد شهر اوز اشاره داشت و گفت: اگر بارندگی سال قبل نبود، امسال با مشکل آب روبرو بودیم.
رضایی ریاست نظام مهندسی لارستان با تشکر از برگزاری این سمینار ذکر یادی از سمینار سالهای قبل پروفسور کردوانی در لار با هم کاری بسیج نظام مهندسی کرد و عنوان کرد: باید مبحث آب و جنگ آب را جدی گرفت.


کریمی ریاست بسیج نظام مهندسی ضمن ابراز خوشحالی از استقبال خوب از این نشست در مقایسه با شهرهای هم جوار اظهار داشت: بعد از برگزاری سمینار بحران آب در لارستان، دفتر مطالعات آب شناسی لارستان تشکیل گردیده است و امیدوار هستیم که این همایشهای خروجی خوب داشته باشد.
در ادامه نشست محمد فروغی، فریبا صالحی، فتحیه فتحی و ابراهیم احمدی مواردی را مطرح نمودند و بعد از بحث و تبادل نظر موارد زیر تصویب شد:
*مسئولیت طراحی پوستر بعهده جعفر کمالی و تهیه کلیپ بعهده محمد رضا رحیمی باشد.
*از طرف بخش داری و سازمان نظام مهندسی و دوست داران طبیعت از روستاها، شهرهای مجاور و شهروندان برای شرکت در آئین دعوت بعمل آّید.
* سخن رانی پروفسور کردوانی از ساعت نه ونیم سه شنبه سوم مرداد در سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور مرکز اوز برگزار گردد.
*شرکت کنندگان جهت تامین هزینه سمینار مساعدت و پی گیری لازم بعمل آورند.
*جهت استفاده بهینه از دیدگاههای پروفسور کردوانی و کاربردی کردن آنها ضمن ارائه اطلاعات لازم از آب و پوشش گیاهی منطقه و نهادینه کردن فعالیتهای زیست محیطی، دیدگاههای پروفسور کردوانی ثبت و منتشر گردد.
منبع : اوز امروز

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانشمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ تیر ۹۶
1286 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0