همایش تخصصی آمادگی آزمونهای نظام مهندسی

دومین همایش آمادگی آزمونهای «نظام مهندسی» در لار برگزار می گردد

دومین همایش تخصصی آمادگی آزمونهای نظام مهندسی در سالن دفتر ویژه نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان لار برگزار می‌شود.

کد خبر: 960516001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ - ۵:۳۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،دومین همایش تخصصی آمادگی آزمونهای نظام مهندسی در سالن دفتر ویژه نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان لار برگزار می‌شود.دومین همایش آمادگی آزمونهای نظام مهندسی در لار

دومین همایش آمادگی آزمونهای نظام مهندسی در لار

دومین همایش آمادگی آزمونهای نظام مهندسی در لار

دومین همایش آمادگی آزمونهای نظام مهندسی در لار

نخستین سمینار تخصصی آمادگی آزمونهای نظام مهندسی، ۱۱ تیرماه سال نود و شش با هم کاری کمیته آموزشی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش، با حضور بیش از هفتاد نفر از متقاضیان در سالن دانشکده علوم پزشکی برگزار شد. داوطلبان متقاضی بحیطه کسب صلاحیت حرفه ای در گرایشهای معماری و عمران، از شهرهای لار، گراش، اوز، خنج، بستک و لامرد در این جلسه حاضر بودند.
لزوم برگزاری این همایش، رشد صعودی فارغ التحصیلین گرایش مهندسی در منطقه لارستان و احساس نیاز داوطلبان به استفاده از تجربیات تخصصی قبولی شرکت کنندگان دورههای اخیر بوده است.
دومین دوره این سمینار به دلیل درخواست مکرر داوطلبین با هدف ارتقای سطح آگاهی داوطلبان جهت کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون، با هم کاری دفتر ویژه نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان لار، در ۱۸ مرداد ماه سال نود وشش، در سالن دفتر نمایندگی لار، برگزار می گردد.
بیان کلیاتی از آزمون، بررسی تخصصی و بودجه بندی سوالات آزمونهای نظارت و اجرا و هم چنین تحلیلی بر چگونگی برگزاری و حل سوال آزمون طراحی-معماری محورهای بحث در این سمینار هستند. موضوعات مورد بحث در این جلسه، شامل:
آشنایی با آزمونهای نظام مهندسی


‏‎معرفی منابع آزمون
‏‎بررسی تغییرات آزمون
معرفی بحث های مهم در آزمون
‏‎فراوانی سوالات آزمون نظارت و اجرا
‏‎‏‎بررسی روش مطالعه مباحث نظارت و اجرا
معرفی کلید واژگان و روش استفاده از آن
‏‎توضیحات در مورد آزمون طراحی معماری
منابع مطالعه آزمون طراحی، ابزار ترسیم، چک لیست، شابلون
مدیریت صحیح زمان
و … است.
مهندس فائزه اردشیری و بهزاد بی غرض به ترتیب در جایگاه سخن ران و همکار بخش اجرایی در این جلسه هم کاری دارند. از تمامی علاقه مندان و متقاضیان شرکت در آزمون نظام مهندسی ساختمان دعوت میشود در این همایش شرکت کنند.
منبع : آفتاب

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۶
1161 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0