برپایی نمایشگاه :

برپایی نمایشگاه دایمی مصالح استاندارد نظام مهندسی ساختمان در زنجان

حسن مجتبی زاده افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی و معرفی مصالح ساختمانی استاندارد و بوم آورد در راستای بالا بردن کیفیت ساختمان ها و حمایت از مصالح استاندارد است.

کد خبر: 1342 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ - ۱۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان گفت: در صدد هستیم نمایشگاه دایمی مصالح استاندارد مرتبط با صنعت ساختمان  را درسازمان نظام مهندسی زنجان برپا کنیم. برپایی نمایشگاه دایمی مصالح استاندارد نظام مهندسی ساختمان.

حسن مجتبی زاده  افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی و معرفی مصالح ساختمانی استاندارد و بوم آورد در راستای بالا بردن کیفیت ساختمان ها و حمایت از مصالح استاندارد است.

وی با بیان اینکه از همه تولیدکنندکان و نمایندگی های مصالح ساختمانی استاندارد فعال در استان زنجان برای حضور در این نمایشگاه دایمی دعوت می شود، تصریح کرد: بیان ضرورت و اهمیت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در صنعت ساخت و ساز در کنار آشنایی آحاد جامعه با اثرات زیست محیطی به کارگیری مصالح غیراستاندارد در پروژه های ساختمانی و تاثیر مستقیم آن با ایمنی و کاهش حوادث و معرفی مصالح جدید به طراحان، ناظران، مجریان و کارفرمایان استان، از جمله مهم ترین اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در برپایی این نمایشگاه دایمی است.

برپایی نمایشگاه دایمی مصالح استاندارد نظام مهندسی ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان

این مسئول اظهار کرد: به رغم اینکه ۳۰ درصد از سرمایه ملی در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود اما عمر مفید ساختمان ها از ۲۰ تا ۳۰ سال تجاوز نمی کند و یکی از دلایل این موضوع کیفیت پایین مصالح مورد استفاده و بی توجهی به استانداردهای ساخت و ساز است.

برپایی نمایشگاه دایمی مصالح استاندارد نظام مهندسی ساختمان

رئیس سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان زنجان خاطرنشان کرد: باید صنعت ساختمان را از نگاه سرمایه گذاری صرف خارج کرد. متاسفانه در ایران در زمینه استفاده از مصالح در ساخت و ساز، بیش از ۲۴ برابر معیار جهانی اتلاف و هدررفت وجود دارد که این مسئله باعث آسیب به سرمایه های کشور می شود …

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۹۵
1528 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0