اظهارات یک مسئول:

اظهارات یک مسئول نظام مهندسی در لرستان؛ چرا مانع برداشت بی رویه شن و ماسه شده اید؟

رئیس سازمان نظام مهندسیساختمان لرستان که گویا مسئولیت یک واحد شن و ماسه را نیز به عهده دارد در اظهاراتی گفت: چرا باید روند برداشت بی رویه شن و ماسه در «خرگوش ناب» الشتر متوقف شود.

کد خبر: 1234 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ آبان ۹۵ - ۳:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان  نظام مهندسیساختمان لرستان که گویا مسئولیت یک واحد شن و ماسه را نیز به عهده دارد در اظهاراتی گفت: چرا باید روند برداشت بی رویه  شن و ماسه در «خرگوش ناب» الشتر متوقف شود. مانع برداشت بی رویه شن و ماسه

امیرمحمد امیری شامگاه چهارشنبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری با بیان اینکه از سه منطقه ممنوعه برداشت شن وماسه چرا تنها باید منطقه «خرگوش ناب» الشتر پلمب شود، اظهار داشت: این درحالیست که مناطق دیگری مانند «تیره» دورود وجود دارند که وضعیت بدتری از منطقه «خرگوش ناب» الشتر دارند.


وی با اشاره به اینکه برداشت رودخانه ای ای ممنوع شده و همه باید به سمت برداشت کوهی بروند، گفت: ذهنیت افراد در رابطه با برداشت شن و ماسه کوهی اشتباه است.
رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان با بیان اینکه ما در منطقه «خرگوش ناب» الشتر ۵۰۰ متر مربع زیربنای ساختمانی داریم، بیان داشت: جابجایی کارگاه برای ما امکان پذیر نیست.
امیری با اشاره به اینکه در منطقه «خرگوش ناب» مجوز دو کارخانه کوهی صادر شده است، افزود: این افراد پروانه بهره برداری دائم از این منطقه را دارند.

مانع برداشت بی رویه شن و ماسه

اظهارات یک مسئول نظام مهندسی در لرستان؛ چرا مانع برداشت بی رویه شن و ماسه شده اید؟

اظهارات یک مسئول نظام مهندسی

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، وی با اشاره به اینکه مجوز منابع طبیعی و محیط زیست را برای کارگاه داریم، تصریح کرد: با توجه به هزینه های انجام شده برای ایجاد زیرساخت هایی از قبیل جاده و سایر امکانات جابجایی کارگاههای شن و ماسه به مکانی که فاقد زیرساخت های لازم است به صرفه و امکانپذیر نیست.

رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از شش کارگاه فعال در منطقه «خرگوش ناب» الشتر، تنها دو کارگاه مجوز برداشت کوهی دارند، افزود: چهار کارخانه در منطقه مجوز کوهی ندارند.
امیری در ادامه گفت: در صورتی که بخواهیم مشکل منطقه «خرگوش ناب» حل شود باید در منطقه مجوزهای برداشت کوهی صادر شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان با بیان اینکه کارگاههای شن و ماسه نباید جور مشکل نظارتی را بکشند، اظهار داشت: …

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

مانع برداشت بی رویه شن و ماسه بیشتر ببینید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۵
1253 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0