نمایشگاه استارتاپ :

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: در سه روز۱۴۰ استارتاپ ثبت نام کردند.

140 کسب و کار نوپا در مدت سه روز برای حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم ثبت نام کردند.

کد خبر: 1504 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آبان ۹۵ - ۱۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم با اعلام این خبر، گفت: با گذشت تنها سه روز از آغاز ثبت نام استارتاپ ها جهت حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ بیش از ۱۴۰ کسب و کار نوپا اعلام آمادگی کردند. سال جاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ را فراهم کرده است. این  استقبال چشمگیر کسب و کارهای نوپا طی سه روز گذشته با توجه به حضور ۸۰ استارتاپ با حمایت سازمان در الکامپ سال گذشته دور از انتظار نبود و پیش بینی میشود این آمار در روزهای آینده رشد چند برابری داشته باشد. در سه روز۱۴۰ استارتاپ ثبت نام کردند.

سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ افزود: سازمان نظام مهندسی صنفی رایانه ای کشور از کسب و کارهای نوپا که علاوه بر داشتن ویژگی نوآورانه و فناورانه از تاریخ فعالیتشان نیز کمتر سه سال گذشته باشد در این دوره از نمایشگاه الکامپ حمایت میکند.
بحری با اشاره به اختصاص سالن مجزا به استارتاپها در الکامپ، گفت: ایجاد فضای اعتماد به استارتاپ ها  در جهت رونق اقتصادی آن‌ها مهم‌ترین حمایت است ضمن اینکه در سال گذشته با تبلیغات و حمایت انجام‌شده تمام مسئولان دولتی و خصوصی از این سالن بازدید کردند که در جذب حمایت جانبی برای کسب‌وکارهای نوپا حاضر در نمایشگاه تاثیر به سزایی داشت.
در سه روز140 استارتاپ ثبت نام کردند

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود.

در سه روز۱۴۰ استارتاپ ثبت نام کردند

منبع: روابط عمومی سازمان

پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

در سه روز۱۴۰ استارتاپ ثبت نام کردند بیشتر ببینید

برای دیدن بیشتر در سه روز۱۴۰ استارتاپ ثبت نام کردند اینجا کلیک کنید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۵
1571 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0