پلاک‌گذاری سیصد دستگاه تجهیزات کشاورزی در دامغان

کد خبر: 980908039 تاریخ انتشار: جمعه ۸ آذر ۹۸ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان بیان کرد: طی دو سال اخیر تاکنون، سیصد تراکتور در این شهرستان پلاک‌گذاری و دارای هویت شد.
سیصد دستگاه تجهیزات کشاورزی در دامغان پلاک‌گذاری گردید
سیدمحسن طباطبائیان اظهار داشت: طبق تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و همکاری پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، کار پلاک گذاری تراکتورها در یک طرح ملی انجام میگردد.
طباطباییان از شروع مرحله دوم پلاک گذاری تراکتورهای این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: در این مرحله، عملیات پلاک گذاری تراکتورها در دامغان، دیباج و کلاته شروع شده است.
وی تصریح کرد: پلاک گذاری تراکتورها در راستای جلوگیری از تردد خودروهای فاقد هویت، ارائه پلاک، توزیع عادلانه کارت ‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتورهای فاقد مالکیت، در حال انجام است.
طباطباییان ادامه داد: در سال جاری تا به حال هفتاد تراکتور پلاک گذاری شد و هفتاد بازدید تراکتور نیز انجام و در مراحل تکمیل پرونده جهت اعطای پلاک و سند است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان دامغان تصریح کرد: ارایه سند برای تراکتورها بعد از تکمیل پرونده در آگاهی، با حضور گروه کاردان فنی و تیم کنترل اعزامی از سمنان در دامغان صادر می‌گردد.
به گفته طباطبائیان، سال ساخت تراکتورها مهم نیست و تراکتورهای بالای سی سال نیز می ‌توانند به شرط گرفتن تاییدیه از آگاهی و پلیس راهور، از این خدمت بهره مند گردند.
وی اظهار داشت: پلاک گذاری تراکتورها امری ضروری است چرا که طبق قانون، از تردد، خرید و فروش تراکتورهای بدون پلاک جلوگیری می‌ شود و سهمیه سوخت فقط به تراکتورهای پلاک دار داده می‌ شود.
شهرستان دامغان براساس برآوردهای صنف کشاورزی دارای ۱ هزار تراکتور است که عملیات پلاک گذاری این تراکتورها در شهرستان دامغان از ابتدای سال نود و شش، شروع شده است.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آذر ۹۸
476 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0