نقش پررنگ نقش بانک مسکن در طرح اقدام ملی

کد خبر: 980916011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ آذر ۹۸ - ۲:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی نقش بانک مسکن را در طرح اقدام ملی خیلی پررنگ دانست.
در نشستی که بمنظور بررسی تعاملات و توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل هتل سلام مشهد برگزار گردید، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان، حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت و محمدحسین شرکاء، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی حاضر بودند.
مدیر شعب استان در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل سازمان نظام مهندسی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان مشتری هدف این بانک بوده و تامین خواسته های این سازمان از اولویتهای ما است.
خطیب زاده تصریح کرد: تعامل بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی ریشه ای دیرینه دارد که با آغاز طرح ارجاع کار در سال نود و سه توسعه یافته است.
خطیب زاده ادامه داد: در جهت رفاه و تکریم هرچه بیشتر اعضاء این سازمان علاوه بر تخصیص باجه VIP در شعبه بلوار خیام مشهد، مراتب به تمام شعب استان نیز اعلام شده است.
در ادامه نشست، حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت، گفت: بانک مسکن آمادگی کامل در جهت توسعه هر چه بیشتر تعاملات با این سازمان و اعضاء آن را دارد و در این راستا اقداماتی نظیر راه اندازی درگاه پرداخت الکترونیک با امکان واریز شناسه دار و هم‌چنین امکان واریز فیش های صادره این سازمان از کلیه درگاههای بانک مسکن صورت گرفته است.
در بخش دیگری از این دیدار محمدحسین شرکاء، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تقدیر از فعالیتها و تعاملات بانک مسکن، این بانک را بانکی قدرتمند و مشتری مدار دانست و افزود: با توجه به فعالیت تخصصی مشترک در حوزه ساختمان، بانک مسکن بعنوان نخستین انتخاب ما است.
شرکا ادامه داد: بانک مسکن با رزومه بسیار درخشان خود در تامین مالی طرح مسکن مهر و هم‌چنین سایر طرحها، نقش خود را در فعال سازی و توسعه حوزه مسکن و ساختمان نشان داده است و تحلیلها و اقدامات این بانک در طرح اقدام ملی نیز بسیار موثر است.
منبع: هیبنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۸
366 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0